Brabbelen...

A

Anoniem

Guest
1,5 maand geleden begon Anne met het zeggen van eeee, aaaa, uuuu, oooo. Heel leuk natuurlijk! Nu brabbelt ze van alles achter en door elkaar. Niets verkeerd aan natuurlijk, maar ze vindt dit ook nodig om 's nachts te doen.
We hebben al sinds ze 2 weken is geen nachtvoeding meer hoeven geven. Heerlijk natuurlijk! Maar nu worden we wakker van haar omdat ze tegen zichzelf aan het babbelen is. Ofwel, alsnog een verschrikkelijk slaap tekort!
Overdag mag ze heerlijk babbelen hoor, geen probleem. Maar s'nachts wil ik slapen.
Vanmorgen   heb ik haar een fles gegeven om half 6. Ik dacht dat ze daarna misschien wel weer in slaap zou vallen, maar nee hoor. Ze ging vrolijk verder met haar gekwebbel.
Hebben jullie kids dit ook? En slapen jullie nog wel? Kan ik er iets tegen doen?

Groetjes,
Natasja
en
Anne (29 november)

die van mij kan er ook wat van, maar tot nu toe niet 's nachts. Wel vindt ie het leuk om te gillen. Gewoon om zijn stemmetje te horen, niks aan de hand. Dat gillen houdt ie soms behoorlijk lang vol. Nou, ook overdag is dat niet altijd even prettig!! Maar 's nachts er wakker van liggen lijkt me toch vervelender. Sorry, heb geen tips voor je.

groetjes
Mie

Die van mij kan ook behoorlijk gillen en idd. is dat ook overdag niet altijd even leuk.
s'Nacht heb ik het nog niet gehoord, maar wel s'morgensvroeg en idd. gaat het na de voeding gewoon gezellig door. Ik weet ook niet wat je er aan kunt doen. Sorrie!

misschien helpt Ducktape?
nee sorry heb geen tips? Misschien een speen?

Waarschijnlijk is Ducktape het enige dat helpt.
Een speen wil ze niet. Ze heeft wel een overheerlijke duim, maar deze gaat gewoon in haar mond tijdens het brabbelen en dan gaat ze dus gewoon door.....

Hoi hoi,

Hee je dochter is nu al een babbelkous en laat zich dus dag en nacht horen. TIs wel gezellig maar idd 's nachts niet nee. Ik heb helaas geen tip voor je om haar stil te houden.

Groetjes van Mieke mv Lotte, Jozua en Ruben

Regelmatig word ik ook 's nachts wakker van Hugo omdat hij ligt te kletsen. De eerste paar keren ging ik dan kijken, maar nu denk ik: "ooohhhh, er is niks. Als hij gaat huilen word ik wel weer wakker." En dan draai ik me om en slaap lekker weer verder. Soms gaat hij dan inderdaad jammeren omdat hij honger heeft, soms valt hij weer in slaap.

Terug
Bovenaan