brabbelen

Hey dames,

Jesly is nu 10weken bijna en hij is een heel makkelijk lief klein manneke!
Hij huilt bijna nooit, behalve als ie op zijn rug wordt gelegd. Dan gaat ie na een tijdje huilen. Jesly is vanaf dag 1 al een buikslaper. Hij lacht altijd zo grappig en nu komt daar af en toe een beetje geluid bij... Dan smelt mijn hartje nog meer. Sinds van de week brabbelt ie ook al een beetje... Nog niet echt als ik tegen hem aan het praten ben, dat hij terug brabbelt, maar meer in de rondte tegen van alles:) herkennen mama's dit ook al een beetje??
Ik geniet dus ook met volle teugen van mijn kleintje!
Wetende dat dit mijn laatste baby is, zorgt er ook voor dat ik volop geniet:)

Kus marleen

Hey Marleen,

Wat fijn dat het zo goed gaat met Jesley! Lars doet het ook zo goed, echt een vrolijk manneke.
Hij begint ook al echt te brabbelen, geniet er ook met volle teugen van, herken het dus heel goed :)

Heel veel plezier met Jesley en geniet er inderdaad maar lekker van!!

Liefs Kim

Ja, dat heerlijke brabbelen! Ik schoot de eerste keer helemaal vol weer. Zo ontroerend!
Vanmorgen lag Bodhi tijdens het ontbijt in de box en die rollen we dan bij de eettafel. Hij was echt contact aan het maken met zijn grote broer. Die was lekker gek aan t doen, dus Bodhi echt een grote glimlach en allemaal kreetjes! Zo schattig.
En dan die drukke armpjes en beentjes erbij, op zijn manier al echt aan het communiceren!
Hij is sinds het weekend ook wat meer wakker, gezellig hoor.

Lekker van genieten!!

Liefs Brigitte

Levy is nu 7,5 week en sinds ik hem infacol geef tegen de krampjes zo'n lieve vrolijke baby geworden! Het huilen is echt over.

Hij huilt alleen als hij aandacht, voeding of een schone luier wil. En als hij erg moe is.

Zo leuk om te zien dat hij aandacht zoekt, een grote glimlach en hij probeert steeds meer te brabbelen en te kraaien. Zo lief! En met zn beentjes schoppen.

Ik ben zelf van een bezorgde moeder (door het vele huilen) in een gelukkige moeder veranderd. Hij is zoo vrezelijk lief en blij!

Jaaaa Sophie doet dat al een poosje en nu ook als ik tegen haar praat brabbelt ze af en toe wat teurg. Heerlijk gewoon. Ook haar grote broer vindt ze heel leuk die volgt ze echt met alles. Ook als ik bij haar wieg kom 's-morgens wordt ik begroet met een hele grote glimlach echt zo heerlijk. Je kan nog zo slecht opgestaan zijn maar dan is je dag weer helemaal goed.

Geniet er lekker van allemaal! Het wordt nog zoveel leuker :)

Sara is nu 11 weken en is al een tijdje aan het brabbelen en kraaien. Maar het blijft elke keer weer voor een grote glimlach bij mij zorgen.

Het brabbelen wordt steeds gevarieerder in soorten geluiden, toonhoogte maar ook hoe luid het is!
Ze maakt er echt contact mee, daarnaast gaan die benen en armen soms als een gek tekeer.

Heerlijk blijven genieten met z'n allen

Hoi hoi,

Heerlijk he?! Ik ben de meest bizarre geluiden en gekke bekken aan het trekken hier in huis. Heerlijk als Laura dan terug brabbelt, lacht en me nadoet. Kan er echt zo van genieten en ben dan ook helemaal verliefd!!

xxx

Terug
Bovenaan