Brabo's help mij!(de andere mogen ook hoor)

Eind november hebben we een 70's en 80's party. We gaan met een stel meiden en willen iets leuks aan.
Aan wie kun je dat beter vragen dan aan de carnavallers uit het zuiden??????

Dus suggesties, ideeen, tips, carnavalswinkels?
Hadden al een 70's jurkje gezien, maar madonna ofzo is ook helemaal geweldig natuurlijk.
Moet niet al te duur zijn, maar gewoon leuk

HELLLLLLLLLUP

alvast bedankt

hey pauline,

zit er bij jullie in de buurt niet ergens een kledingverhuur?????

eerder hadden wij ook regelmatig van die feessies en wij huurde gewoon voor een daggie wat kleren met een heel stel......lekker samen verkleden en al lol vooraf hahaha....

wat we ook weleens gedaan hebben was bij LONDON (kledingzaak die hier in de buurt zit en niet weet of dat ook jullie kant op zit) hippie kleren gekocht wat in de uitverkoop was en later weer doorverkocht.....

wat leuk man zo`n feessie......

en suc6 met alles

liefs denise

Mijn collega is vorig jaar met vriendinnen naar het carnaval geweest en zij gingen als de meisjes van postcodeloterij miljoenenjacht. Erg gaaf! Allemaal hetzelfde jurkje gekocht (Bij HM of zo).
Het is niet helemaal 70's, maar ze waren als vriendinnen een opvallende verschijning omdat iedereen ook zag dat ze echt bij elkaar hoorden.

Ga als de Dolly Dots! hahaha!

Op marktplaats is ook wel het een en ander te vinden (al was het alleen maar voor de ideetjes!)

Veel plezier, en je weet het he? FOTO'S!!!!!

Ellen mv Julian

Ideeen in overvloed, maar nu nog een (grote) winkel waar ik lekker kan struinen.
Hoeft nie op een half uur afstand van hier te zijn, want als het verder is maak ik er een shopdag van haha

Hoi Paulien,

Het eerste wat bij me op kwam was inderdaad kledinghuur. "Bij ons" in Udenhout (ik woon in Oisterwijk, maar zo zeggen we dat altijd). zit een grote kledingverhuurzaak.

Kijk eens op
http://www.klemo.nl/

http://www.yam-dance.nl/partykleding-verhuur
/6/Seventies__Eighties_.html  (deze moet je even achter elkaar plakken)

Ik heb natuurlijk tijd genoeg nu ik veel moet rusten, dus dacht ik wat research voor je te doen. Ik hoop dat je er wat mee kunt. Ik had nog iets op Marktplaats gevonden maar de link was te lang (mag niet meer dan 50 karakters hebben!

In ieder geval veel (voor)plezier

Groetjes Fonske

p.s. ik hoop dat de links werken!!

Terug
Bovenaan