Brainwave!

Zit net bij het bericht voor Po te reageren, krijg ik ineens een brainwave.

Momenteel zit ik op het randje van niet ziek en ziek. Eigen schuld, want ik heb de afgelopen anderhalve week alleen maar gewerkt, zelf 's avonds en in het weekend, nu zit ik ook nog op mijn werk.
Maar goed, het komt er dus op neer dat ik gewoon een beetje "op" begin te raken, ben echt gewoon moe van het te weinig rust nemen.
Zou het dus kunnen dat als je lichamelijk niet in orde bent je daardoor ook niet goed ongesteld kunt worden? Ja, 't is maar een idee, ik weet het ook niet.
Jullie???

Gr. Aar

Hoi Aar,

Volgens mij kan echt alles invloed hebben op ongesteldheid, maar als je normaal op tijd ongesteld wordt, moet het volgens mij niet zoveel uitmaken....

Fijn hè, allerlei zaken bedenken. Volgens mij worden we met z'n allen heel creatief in het bedenken waarom iets wel of niet kan..... :)

Ik hoop echt voor je dat het iets anders is waardoor je zo moe bent.....

X
Syl (enne.... wel een beetje uitrusten hoor!)

pfff, Sammie.

Onzekerheid is echt niets he! Mijn vriendin was laatst voor het eerst van haar leven een paar dagen over tijd (zonder zwanger te zijn dan, ze heeft er al twee). Ze willen geen derde dus ze was dik in de stress. Waarom ze nu later was met haar ongi was haar een raadsel maar ik weet dat het van alles kan zijn.

Hoop toch dat dat zaadcelletje zijn weg heeft gevonden bij jou en dat we samen zwanger mogen zijn.

Ik duim nu voor je dat het raak is.

Liefs Po

Terug
Bovenaan