Braken

Ja, dat is helaas normaal! Als ik je een tip mag geven; melk wil wel eens helpen. Ik heb mijn eerste drie maanden met liters melk doorgebracht, maar was minder misselijk. Als je dat niet lust, is er op homeopatie vanalles te krijgen tegen misselijkheid. Laat je voorlichten daarover, baat het niet dan schaad het niet! Troost je met de gedachte dat het eens over zal zijn, en je vol op kan gaan genieten.
Succes hoor!
Liefs Helen
 
Hoi Anoniem,
Ik ben ook erg misselijk geweest. Gelukkig is het bij mij na de 12e week zo goed als verdwenen.

Ik ben voor die tijd naar de dokter gegaan en heb via de HA zetpillen gekregen. Emesafine of zoiets heten die dingen. Die helpen wel.

Troost je echt met de gedachte dat het tijdelijk is. Ik ben nu 15,3 wkn en moet 1 of 2 x per week opeens wel nog overgeven maar heb daar verder gelukkig geen last van. Voor de rest smaakt het eten weer en heb ik weer energie dus het komt echt goed!!

Sterkte!
Liefs Bieb.
 
Ik heb hetzelfde. Hoef nog net niet over te geven, maar ben de hlee dag vreselijk misselijk! Drinken is echt een bezoeking! Ik heb behoorlijke dorst de hele dag, maar drinken krijg ik bijna niet weg! Soms helpt wat eten een beetje, maar kan tochn moeilijk de hele dag door eten! Ik voel me daardoor ook absoluut niet op de roze wolk!!! Ik heb echt af en toe zoiets van, is dit het nu?!! Maar we gaan maar duimen dat het met een week of 4 (dan ben ik rond de 12 weken) over is! Over 2 weken mag ik voor het eerst naar de VK, misschien heeft die nog tips!
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Het middel heet Emesafene en krijg je via de huisarts.
Sterkte ermee ik heb tot aan de bevalling elke dag overgegeven dus pin je niet teveel vast op die 12 weken! Maar ik hoop voor je dat je er snel doorheen bent, wat erna komt is het zo ontzettend waard!
 
Hallo, ik ben ook 7 weken zwanger en de misselijkheid valt tot nu toe goed mee. In mijn vorige zwangerschap nam ik homeopatie, nl: "Nux Vomica" en "tabacum". Succes en onthou goed : het gaat over!!
 
ik ben nu ruim 8 weken en net als bij mijn eerste zwangerschap helpt cola light met lemon een beetje. En sabbelen op zuurtjes/dropjes.
Veel sterkte en houdt vol hoor ,het is voor een goed doel!!!
 
Terug
Bovenaan