Bram´s 2e verjaardag

hoi meiden!!

wat heeft Bram gisteren een super leuke verjaardag gehad.......en natuurlijk super verwend!!
hij heeft mooie kado´s gekregen hoor:
_een grote trampoline met vangnet
_een schommel-muziekstoel
_een bal
_6 leesboekjes
_een playground
_sesamstraat wasgarage
_een tafel met 2 stoelen van thomas de trein
_een schoolbord op standaard
_duplo dierentuin
_een badjas
_een hele stoere motorjas van Honda met fleecevoering
_een schommel
_en al eerder gekregen van opa en oma een lucht/springkussen

dus Bram heeft niets te klagen!!
en we hadden ook nog eens mooi weer erbij.....
Bram heeft de hele morgen lekker gespeeld en 's middags de hele tijd bijna op de trampoline samen met een kameraadje en mijn broertje
hij is de hele dag opgebleven en ging pas om 19.45 naar bed, hij was ook helemaal kapot!
vanmorgen komt meneer beneden en keek meteen omhoog of de slingers en ballonnen er nog waren natuurlijk
daarna meteen de voorkamer in en daar stond al zijn nieuwe speeloed natuurlijk en daarna rende hij meteen naar de achterdeur om buiten te kijken of de trampoline er ook nog stond
en natuurlijk stond die er ook nog!! dus hij lachde meteen en ging toen weer rustig naar de voorkamer.......
op mijn hyves heb ik wel foto's staan van zijn verjaardag dus wie zin heeft, kijk gerust!

liefs ilona

Jullie dagje klinkt gezellig en wat een boel kado's!
En wat schattig om te lezen dat hij gelijk ging kijken of ze nieuwe speelgoed en trampoline er nog stonden! haha..

Ga dadelijk eens ff foto's kijken!

Gr. Saskia en Jelte.

Jullie dagje klinkt gezellig en wat een boel kado's!
En wat schattig om te lezen dat hij gelijk ging kijken of ze nieuwe speelgoed en trampoline er nog stonden! haha..

Ga dadelijk eens ff foto's kijken!

Gr. Saskia en Jelte.

Terug
Bovenaan