Bram bij de tandarts

hoi meiden

nou we zijn net bij de tandarts geweest met Bram zijn losse tand....
wat een drama!!
we moesten hem met 4 man vasthouden maar de tandarts heeft goed kunnen kijken en er groeit dus een andere tand die het melktandje er zomaar uitdrukt.............
volgens de tandarts was dit best vreemd want hij hoort nu nog niet te gaan wisselen en we moeten met 2 weken terug komen om het even weer te laten bekijken
alles zag er verder goed en schoon uit en we moeten alleen even in de gaten houden dat hij geen koorts krijgt en dat zijn tandvlees niet rood wordt
pfffff maar wat een drama!!
we komen daar binnen en er was niets aan de hand tot dat ik hem op de schoot pakte en toep meneer dus meedere keren KUT KUT KUT!!!
dus ik zeg rustig tegen hem, dat mag je niet zeggen en begint die tandarts me toch ineens te lachen................. toen de tandarts wou gaan kijken riep hiij dus LOEL LOEL LOEL!!!
dus de tandarts kijkt me aan zegt, hij zegt het woord niet goed maar weet wat hij ermee bedoelt......... ik kon wel door de grond!
maar gelukkig is het tandje nu nog nit getrokken.......

liefs ilona

Rot voor Bram hoor.... Maarre, ik zou me ook generen als Feline dat zou zeggen. Gelukkig letten we heel goed op onze woorden en hoort ze thuis deze woorden niet.

groetjes Maris

ps hij heeft die woorden van zijn oom toch? fijn...

ja idd, die woordne heeft hij van zijn oom geleerd
wij letten zelf ook heel goed op en het is een hele poos goed gegaan dat hij die woorden niet mer zei maar net vandaag weer wel.........
achteraf moet ik er wel een beetje om lachen want hij zei het natuurlijk wel om de juiste reden en niet zomaar......... maar dan kun je echt wel door de grond , gelukkig kon de tandarts er ook om lachen!

Terug
Bovenaan