Bram is zo ziek

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

Bram is zo ziek
hij heeft nu al vanaf dinsdag dat hij ziek is, hangerig, heel erg verkouden, hoesten, benauwd, en afentoe bijna 40 gr koorts, beetje diarree
ook heeft hij gisteren niets gegeten omdat dat er meteen weer uitkwam
gisteravond zat hij ook als een aapje bij ons op schoot, hij lag helemaal tegen ons aan en hield ons stevig vast terwijl hij nooit op de schoot wil zitten
ik vindt het zo zielig, maar gelukkig slaapt hij er wel goed om door s'nachts
ik kijk het nog even aan en anders bel ik maar even naar de huisarts

liefs ilona

Ow wat naar, wat kan je je hulpeloos voelen he, als je ukkie zo ziek is. Als je t niet vertrouwd gewoon bellen hoor, ik bel ook wel eens   gewoon voor advies, en dan maken ze er een aantekening van.

Nou erg veel sterkte en een dikke knuffel voor de kleine!

Evelien

He gats Ilona, wat zielig voor Bram. Ze kunnen dan ook zo ziek zijn he. Knuffel maar lekker met hem en overleg anders even met de arts. Ben benieuwd hoe het nou met hem is

groetjes Linda

Hoihoi,

sneu is dat he maar het heerst ontzettend. Levi had dat zo'n week of 2 geleden toen wij net een weekendje weg gingen. Ook een dag of 4 40 graden koorts en helemaal niets willen behalve aan mama hangen. Erg zielig maar ook erg vermoeiend aangezien hij ook 's nachts bovenop mama wilde slapen. Na een week was hij wel redelijk opgeknapt maar blijft snotteren.
Hopelijk knapt bram snel op (en wordt jijzelf ookniet ziek want ik kreeg het de week erna)

Nou heel veel sterkte

groetjes chimene

Terug
Bovenaan