Bram zijn eerste verjaardag (foto's)

A

Anoniem

Guest
Zaterdag 25 augustus ben ik 1 jaar geworden. En net als Stef, Julian en Elisa wil ik ook even foto's laten zien van de reuze gezellige verjaardag. De opa's en oma's waren er en mijn ooms en tantes en natuurlijk mijn lievelingsnicht. (Ik heb er maar 1, dus dat kan ik wel zeggen). Mijn neef had een ander partijtje, die was er niet. En oom Tom moest voetballen. (ik weet niet wat dat is)

We hebben lekker buiten kunnen zitten, omdat het heel mooi weer was. Maar papa had de mooiste slinger even binnen gehangen.

De taart was heel mooi, ik stond er namelijk zelf op. De foto's van de taart zijn niet goed gelukt, jammer toch!

Kadootjes uitpakken is leuk. Lekker het papier er afscheuren. Mama zegt nu dat ik de doos die er omheen zit het leukst vond.

EN NU DE TAART!!!

De taart was heel erg lekker. Om in te kneden zeker. Maar ook om te eten.

Nu nog even mijn kadootjes laten zien.

De winnie de pooh loopauto heb ik van opa en oma, maar als dat voorste ding begint te draaien en de lampjes branden dan kruip ik weg. Vind ik nog een beetje eng.
Nu moet ik weer een jaartje wachten op zo'n gezellig feestje.
Daag, tot de volgende keer

Groetjes van Bram (geen baby meer,(die pik ik even van Fabio), al 1 jaar)

Leuke foto's. Jammer dat die van de taart zijn mislukt.
Maar zo te zien was de taart errug lekker en hebben jullie een geslaagde dag gehad.

Groetjes,
mv Tijs

Wat een lekkere toet heeft je mannetje zeg! Heerlijk verwend en lekker genoten zo te zien!

Groetjes
Susan mv Gijs en Sophie

Wat een lekker snoetje op die tweede foto!
En die slinger? Heb je die zelf gemaakt? Ik vind 'm wel super gaaf, maar het zal wel veel werk zijn!
Mooie foto's weer!
Liefs NElleke

Hoi Nelleke,

Even een antwoord op je vraagje. De slinger heb ik besteld op de website www.hetleveniseenfeestje.nl. Ik heb er een zakje met cijfers bij besteld, zodat volgend jaar de 1 een 2 kan worden.(met klitteband).
Ik ben wel handig op de naaimachine maar dit was me te veel werk, inderdaad.

Groetjes van Dianne mv Bram

Wat een leuke foto's van Bram, wat een lekker eigenwijs koppie heeft hij zeg! En inderdaad een gave slinger, ik ga ook maar eens een kijkje op die site nemen..
Groetjes mv Thom

Het is echt gaaf. Maar wel aardig aan de prijs. Even snel gerekend ben ik dan 41.50 kwijt (zelfde als jullie dan). Maar wel echt gaaf. Morgen maar even aan mannetje laten zien.......(please.....) hihi
Liefs Nelleke

Wat heb jij een gave dag gehad zeg! Mooie slinger, heerlijke taart en natuurlijk keigave kadootjes! Lekker he? Om zo verwend te worden?

Dikke knuf van Fabio en Cissy

Terug
Bovenaan