Bram zijn logopedie

dat was dus weer 3x niks bij de logopedie , op de heen weg werd Bram al vervelend en riep al 3x k** toen hij zag waar we heen gingen en eenmaal daar wou meneertje natuurlijk weer niets zeggen en negeerde de logopediste volledig dus heb besloten om te gaan stoppen want dit werkt gewoon niet!! terwijl meneertje thuis wel heel veel praat en opdrachtjes uitvoert................ hoezo een eigen willetje??? en van wie zou hij dat toch hebben????? ik ben onschuldig

Hee hee,

Ik zou dan ook stoppen hoor. Het is ook aan de logopediste om Bram enthousiast te krijgen.
Ik heb met Sven fysio gedaan en hij had ook vaak geen zin, gooide zijn kont tegen de krib. Maar toch, op de een of andere manier kreeg zij het toch weer voor elkaar om Sven aan het werk te krijgen.
Als Bram niets doet daar heeft het ook geen zin, toch? En anders over een paar maanden nog eens proberen als hij niet vooruit gaat?

Groetjes,
Maike

Hi,

Wel jammer dat het niet lukt met de logopediste. Kun je niet een andere proberen? Wij lopen ook bij de logopedie en als ik zeg dat we naar haar toe gaan, dan begint Cas te glunderen. Hij weet gewoon ook dat hij na de opdrachtjes een sticker krijgt en met de auto's mag spelen. Wij hebben wel een dame die alleen maar met kinderen werkt en met name met jonge kinderen met spraak- taalproblemen.

Gr. Tamara.

Terug
Bovenaan