Bram zijn losse tand

hoi meiden

ik had afgelopen week al verteld dat Bram een losse tand heeft maar nu staat zijn tand nog meer naar voren toe en is er net of er een witte bult aan de achterkant van zijn tandvlees zit........
dus heb de tandarts gebeld en hij moet morgenmiddag komen , en ze vermoede dat ze hem er waarschijnlijk uit gingen halen omdat ze dacht aan een dubbele tand!!
pffff ben zelf erg bang voor de tandarts dus hoop dat ik morgen mijn angst goed kan verbergen voor hem maar zie er als de dood tegen aan
vind het zo zielig dat hij misschien nu al een tandje moet laten trekken!!

liefs ilona

Hoi Ilona,

Ik ben ook geen held als het om de tandarts gaat.
Mijn tip is dan ook eigenlijk om iemand anders met Bram mee te laten gaan. Hij zou jou angst feilloos aanvoelen en dat zou niet in zijn voordeel zijn. Misschien kan papa mee?

In ieder geval veel succes!
Karin

hoi Karin

zijn papa kan niet mee, kan geen vrij krijgen op het werk maar heb mijn broertje gevraagt en die gaat mee zodat we met z'n 2-en zijn als hij in de houdgreep moet worden gehouden.........
vorige keer bij de controle bij de tandarts was het al een drama!!!!
huilen en gewoon niet de mond los doen , maar morgen moet hij wel dus zal hij waarschijnlijk ook een flinke strijd geven
ik weet van mezelf dat ik bang ben, maar hoop toch echt dat hij het niet zo zal merken........ bij de controle ging het mij vrij goed af en heb ik er niet zoveel moeite mee gehad maar als ikzelf moet dan ben ik echt wel bang
dus hoop ook dat mijn angst morgen mee zal vallen maar vind het alleen zo zielig voor hem!

Terug
Bovenaan