Bram

Hoi Allemaal,

Sinds zaterdag 4 augustus ben ik de trotse moeder van Bram.

De bevalling is vlot verlopen, om 16uur begonnen de weeen en om 18:08 is Bram geboren.

Iedereen die nog mag bevallen, heel veel succes.
En iedereen die al moeder is, geniet ervan.

XXXjes

@USAmom het heeft ook wel nadelen hoor zo'n snelle bevalling. Ik was er totaal van overdonderd. De weeen waren nog maar net begonnen en toen ik het idee had van dit is menens ik moet de verloskundige gaan bellen kwamen ze ineens zo snel achter elkaar dat ik nauwelijks nog kon praten. Toen de verloskundige hier was had ze ook redelijk haast. Het ging zo snel dat de kraamverzorgende te laat was voor de bevalling.

Maar achteraf gezien vond ik deze bevalling minder erg dan die van mijn dochter. ( die duurde 24 uur). Ik ben nu ook veel minder beurs van onder en voel me al een stuk fitter.

Verder iedereen bedankt voor de felicitaties. Ik denk aan een ieder die de klus nog moet klaren. Succes meiden.

XXX

Hey

Van harte gefeliciteerd met je zoon!

Herkenbaar zeg, je verhaal. Had ik bij de eerste. In 1.5 uur van geen weeën naar kind op buik en placenta geboren... Ik was zo overdonderd dat ik de helft maar mee heb gekregen. Ik las dingen terug in het verslag die ik echt niet meer wist.
Nu duurde het ietsjes langer ( 8 uur, waarvan 3.5 uur heel heftig omdat onze dame een sterrenkijker was die met haar hoofdje scheef lag en dus tegen mijn schaambeen aan), maar heb wel veel bewuster dingen meegemaakt.

Maar nu is het grote genieten aangebroken, was vergeten hoe heerlijk zo'n kleintje is... Dus laat je lekker verwennen deze week! Doe ik ook ;)

Liefs,

T

Terug
Bovenaan