brand in de keuken, schrik van mijn leven!

Zoo moet even de schrik kwijt. Ik was net de container even buiten aan het zetten. Toen ik terug kwam stond de kamer vol met rook!!!:shock: Senne heeft dus in die 2 minuten dat ik weg was de gaspit aangezet en aanmaakblokjes voor de open haard erin gehouden. Die had hij op de grond gegooid en die lagen lekker te fikken. Het brandalarm stond te loeien!!! En ik kreeg de batterijen er niet uit! Ik gillen naar Senne waar ie was, voor hetzelfde geld stond ie ook in de fik! Maar meneer zat rustig op de bank televisie te kijken! (gelukkig maar) Maar oo wat was ik boos en geschrokken! Ik heb daarna een flinke huilbui gehad, en nu gaat het wel weer! Hoe kan het dat een kindje van 2,5 weet hoe hij dat moet doen! Je staat gewoon versteld! Gelukkig heeft ie de aanmaakblokjes niet in de kerstboom gegooid, stel je voor dat die in de fik gevlogen was! BRRRR Ik ril er nog van!

Liefs

Oh Janne! Dat is schrikken zeg! Gelukkig is het allemaal goed afgelopen. Die huilbui is dan je ontlading he! En een teken dat we nog heerlijk vol hormonen zitten! Wat een slim boefje die Senne van jou! Kan me voorstellen dat je hier echt van staat te kijken!

Succes met opruimen en de rust die er nu weer is!

liefs Janne van Krukel!

Jeetje, wat moet je geschrokken zijn zeg. gelukkig niets met Senne. Heb je wel schade of is het voornamelijk opruimen??
Hoe hij het toch bedacht heeft in die enkele seconden hè.

kinderhandjes zijn snel zeg. en slim zijn ze zeker.
das dan wel even schrikken zo.
gelukkig geen brandwonden op gelopen en bij een klein brandje gebleven.

zo heeft mijn dochter me een keer buiten gesloten.
even iets in de container gooien kom terug bij de achterdeur zat die op de onderste klip. (krijgt zij er niet meer af)
toen maar in de straat ergens aangebeld en me man gebeld, want ja kon er niet meer in. dacht wel even van oh als ze maar nergens aan zit wat niet mag. gelukkig was me man snel van zijn werk en kon ik weer erin ze zat gewoon te spelen.
dat verhaal van mij is nu echt iets om te lachen.

janneB hopelijk ben je nu een beetje bij gekomen van de schrik.
groetjes van mij

Ja ben wel een beetje bijgekomen van de schrik, maar o o wat een draak! Maar het zit wel heel de dag in je benen hoor de schrik! Brrr... heb eerst een bak koffie gedronken met drie suikerklonten! ( drink normaal geen suiker in mijn koffie, maar nu, dan kan je er even tegenaan! :)
Ook zoiets ja je kind sluit je buiten! Zal je net zien! Gelukkig dat je man in ieder geval even thuis kon komen.
De schade viel wel mee gelukkig, geen brandvlekken op de tegels gelukkig! Maar je gaat wel denken stel dat zijn pyama ( flanel) in de fik was gevlogen erdoor, dan had ie misschien wel allemaal brandwonden gehad! Want zo een aanmaakblokje fikt in 1x erg hard! Ik moet er niet aan denken! Gelukkig is het allemaal goed afgelopen!

Liefs

Het zijn af en toe van die 'donderstenen'...
Met hun doen en laten en vergeet hun taal niet...
Dan denk je van waar heeft hij het vandaan...
Maar ondertussen denk je het komt toch van ons zelf...!!!

Gelukkig is het goed afgelopen...

Gr. Natasja

Terug
Bovenaan