brand

A

Anoniem

Guest
Zo raar ..
Ik hoor net sirene's langs ons huis gieren van de brandweer, richting mijn ouders.
Altijd als ik sirene's hoor denk ik gelijk aan mijn ouders, danny of mijn zusje die in de buurt woont.. rare gewoonte ik weet het..

Blijkt dat de basisschool naast het huis van mijn ouders helemaal is afgebrand.
Ik krijg net telefoontje van Danny die even is gaan kijken. Ze hebben het nog niet onder controle..
Hele school in 1x weg...
Wel eng want mijn ouders wonen er naast , ben bang dat het dan overslaat door de wind naar hun huis..

Raar idee, hele school weg ... jakkie
En Annique wou ik ook naar die school toe doen als ze 4 is...

Nou ff afwachten maar...
sandra

dat heb ik altijd met slecht weer, storm en veel regen enzo. Dan hoop ik altijd maar dat al mijn dierbare veilig zitten en niks overkomt. Eigenlijk mega egoistisch, want als een onbekende iets zou gebeuren is het ook erg.
Ik denk dat dat iets menselijks is hoor.

Met sirenes kijken wij altijd op
deze site
of op deze site
en dan even instellen op je eigen regio he.

Mijn schoonvader is officieer van dienst geweest bij de brandweer en we luisterde altijd mee op de scanner. Nu wonen we achter de brandweerkazerne dus dan hoor je ze uitrukken. Yoëll zegt dan al tuut tuut tuut en dan kijk ik meestal even.  soort van ramptoerist op afstand denk ik

oooeeh daar zou ik ook van schrikken, laat je wel even weten of het huis van je ouders veilig is gebleven?

liefs Jenneke

Zo kom net weer bij mijn moeder weg.
Ben maar even heen gegaan.
Brutale mensen die gewoon haar tuin inliepen om ff brandje te kijken , en die ons dan zo aankeken .. "oh wonen jullie hier?" Ze zei dat dat toen de brand net begonnen was er zeker wel 60 mensen achter in haar tuin stonden.. Ik zei al, waarom stuur je ze niet weg , de brutaliteit zonder te vragen.... niet normaal toch?
erg irritant zulke lui...
de school is echt tot aan de grond toe afgebrand, inclusief de peuterspeelzaal ernaast en een gymlokaaltje
De brandweer heeft al geconstateerd dat het is aangestoken.
Mijn moeder is wel de HERO haha die heeft als eerste de brand gezien en heeft 112 gebeld. Vond ik wel stoer van dr. hihi
Het schijnt dat de school 5 jaar geleden ook al  is aangestoken door jongelui. En is toen ook tot aan de grond afgebrand.

Maar erg sneu voor al die kindertjes die hun school kwijt zijn.
Alle werkjes e.d allemaal weg.
Het brandde net nog steeds erg, en de buren moeten het huis uit omdat de rook op hun huis stond, en ze dus flinke rookschade hebben.
Mijn moeder heeft geluk omdat de wind niet naar haar huis gericht stond..

Nou het was me weer een spectaculair avondje poeh poeh...
Morgen maar even kijken hoe het ermee staat...

groetjes sandra

hey meis,

gelukkig ben je gerust gesteld en blij dat het niet over geslaan is naar je ouders huis...en wat een geluk voor ze dat hun gewoon thuis kunnen blijven zeg...

ja en dan die ramptoeristen.....belachelijk dat ze in iemand anders tuin gaan staan....grrrmmmmpfffhhhh.....

en 1 ding scheelt.....als je meissie 4 is dan staat er wel weer een nieuwe school (als ie dan tenminste niet weer afgebrand word) maar tis idd heel erg jammer voor alle kids die daar nu op school zitten....

liefs denise

Hoi,

Dat is schrikken! Ik hoop dat alles goed gaat met het huis van je ouders.

Groetjes, Cathy

Zo we zijn net weer ff bij mijn moeder geweest.
De schade bekeken van de brand... De hele peuterspeelzaal is weg, en 2 leslokalen.
De rest van de lokalen hebben last van waterschade...
Echt schokkerend joh... Het was ook erg druk net .. allemaal ouders met kindjes die hun afgebrande klaslokalen kwamen bekijken..
Erg sneu ...

groetjes sandra

zo dat ziet er echt heftig uit...

ik weet niet wat ik had gedaan met al die mensen in mijn tuin, ik weet wel dat Edwin ze er linea directa uitgebonjourd had!

en dat het dan aangestoken is, oh als ik die kinderen in mijn handen zou krijgen...

Jenneke

Terug
Bovenaan