brand

Aargh...
Afgelopen weekend is van een lieve vriendin het huis half uitgebrand. Gelukkig is haar gezinnetje ongedeerd. Maar ik heb me heel veel zorgen gemaakt, en veel gedaan voor hen. En nu voel ik me toch beroerd. Grieperig, misselijk. Bah. Kan ik mezelf te druk hebben gemaakt?

Iemand zei me al om nee te zeggen. Maar als je zelf in zo'n situatie terechtkomt wil je wel graag geholpen worden.

Dilemma.

Wat verschrikkelijk, gelukkig zijn ze zelf ongedeerd !
Maar je spullen krijg je nooit meer terug :(

Zou zomaar kunnen dat je je te druk hebt gemaakt, en te veel gedaan, is best een heftige gebeurtenis...en tuurlijk ga je helpen...zou ik ook doen.
Misschien zit er wel een griepje dwars nu ? Gewoon even rustig aan doen nu...s6

Verhaaltje heeft nog een staartje gekregen; maandagavond toch maar de HAP gebeld omdat ik vrij hoge koorts had met pijn in m'n onderbuik. Moest wachten op de gyn, die een spoedgeval had en er om half een 's nachts was. Dus opgenomen in het zh. Dinsdag te horen gekregen dat ik nog een nachtje moest blijven omdat ze niet wisten wat het was en ze mij in de gaten wilden houden. Gelukkig mocht ik gisteren naar huis toe, na twee extra e cho's waar gelukkig niets op te zien was, alleen een gezond kindje.

Ik voel me goed, we zijn wel weer heel erg geschrokken, maar dat gaat nu ook alweer beter.

Terug
Bovenaan