Brandend maagzuur?

Hallo allemaal,

Sinds maart ben ik gestopt met de pil. A.s. maandag is mijn NOD en vorige week maandag had ik als ik het bij het recht eind heb mijn eisprong. Sinds dien heb ik al last van een zeurderige buikpijn/krampen. Vanaf vandaag heb ik nadat ik iets gegeten of gedronken heb last van wat brandend maagzuur dat zo af en toe overgaat in een misselijk gevoel. Het zijn natuurlijk spannende dagen tot aan maandag en misschien verbeeld ik het me ook wel (wil het natuurlijk graag), maar kan het misschien zijn dat dit de eerste tekenen zijn van een zwangerschap? Het is mijn eerste dus ik weet niet hoe het allemaal voelt.

Wie o wie heeft dit ook gehad en kan me er meer over vertellen?
 
volgens mij als je je eisprong vorige week maandag heb gevoelt kun je maandag niet je NOD hebben maar volgende week maandag want je krijgt meestal 2 weken na je eisprong een menstruatie ik weet het ook niet zeker maar dat dacht ik altijd misschien kunnen hier meer mensen op reageren??
en ik ga het even opzoeken op 't net
 
Hmmmmm.... misschien ben ik niet helemaal duidelijk geweest. Mijn ovulatie was niet afgelopen maandag maar maandag 24 mei, a.s. maandag is mijn NOD, dus dat is precies 2 weken later.
 
sorry ik kan er niet veel over vinden maar ik denk haast voor 98% dat ik gelijk heb. sorry het zou je eisprong kunnen zijn maar die heb je vorige week gevoelt het zou dan een innestelling kunnen zijn of een reactie van het stoppen met de pil.
en ik wil je niet teleurstellen maar buikgriep heerst ook want ik had vorige week ook ontzettende maagzuur ik hoop voor je dat je zwanger bent natuurlijk heel veel succes en je kunt dan pas de 14de testen jammer joh moet je nog langer wachten, vandaag is mijn NOD en nog niks maar ik test denk woensdag pas!! heel veel succes meid liefs sandra
 
Ik dacht al; heb ik dit nou helemaal verkeerd???? Je kunt het inderdaad anders interpreteren, maar ik bedoelde niet afgelopen maandag, maar vorige week en toen was het 24 mei.......
In ieder geval, bedankt voor jullie reacties!

Maar goed, kan iemand me verder helpen met het brandend maagzuurverhaal??
 
nou dan ik wel, want brandend maagzuur is ook een zwangerschaps teken dus wie weet ik zal voor je duimen liefs sandra
(en inderdaad jij hebt gelijk met vorige week anders stond er wel afgelopen maandag soory mijn fout ;-))
 
Terug
Bovenaan