Brandend maagzuur

Dag dames,

Zijn er onder jullie ook vrouwen die last hebben van brandend maagzuur. Ik heb vernomen dat pepermuntjes zouden helpen maar die doen bij mij maar bar weinig. Iemand nog andere tips?
 
Hoi Mika,
Dit is mijn tweede zwangerschap,tijdens de eerste zwangerschap heb ik ook last gehad van brandend maagzuur.Ik heb toen Gaviscon gebruikt,aanbevolen door mijn verloskundige en dus veilig!
Ik kan het drankje persoonlijk aanbevelen.Groetjes Rita
 
Hoi Mika,

Ben zelf nu 34 weken zwanger en heb ook wle eens last van brandend maagzuur. Erg vervelend. Ik heb er niets tegen geslikt, dus ik kan je niet iets aanraden. Wel heb ik gemerkt dat ik brandend maagzuur krijg van het eten van witbrood, het drinken van teveel vruchtensappen en het eten van pittige dingen waar bijvoorbeeld veel knoflook inzit. Misschien kan je daar op letten. Ze zeggen verder dat het eten van vla helpt tegen maagzuur. Je zou het eens kunnen proberen.

Succes ermee.

Groetjes M
 
Bij beide zwangerschappen heb ik er bij tijden last van. Als ik er echt acuut last van krijg, dan neem ik een maalox in, dat mag gewoon tijdens de zwangerschap en verder heb ik ontdekt dat een beetje melk ook wonderen verricht. Succes.
 
wat je mag hebben is rennies en als die niet helpen dan kun je bij de huisarts om antagel vloeibaar vragen.dat werkt zeker.of warme melk met anijs drinken

sterkte en veel liefs
 
hallo allemaal
ik heb ook erg veel last van maag zuur ik ben op dit monent 36 weken zwanger en het gaat verder allemaal goed maar dat maagzuur vrezelijk .
ik drink voor ik naar deb ga 2 glazen melk dat helpt ook heel goed tegen het maagzuur (niet te snel op drinken natuurlijk ) mvg judith
 
Terug
Bovenaan