Brandend maagzuur

Hallo allemaal.
Sinds een week of twee heb ik last van brandend maagzuur. Ik voel het de hele dag in mijn keel en af en toe ben ik er misselijk van.
Het is niet het einde van de wereld hoor, maar hebben jullie tips!
Liefs Carlijn 26wkn +1
 
Het enige wat bij mij hielp was warme anijsmelk en kwark. Er schijnt wel een poeder te zijn wat heel goed helpt, maar zou daarvoor even naar de apotheek gaan.

Succes...
 
Hoi carlijn

Ik heb al 2 maanden last van brandend maagzuur en oprispingen. Bij mij helpt sàvonds voor dat je naar bed gaat, warme melk met honing. Daarnaast gebruik ik rennie``s, maar dat helpt maar eventjes.
Je kunt antagel, gaviscon en regla ph kopen bij de apotheek. Ik heb ze allemaal al gebruikt en het beste voor mij is regla ph.
Vanilievla, rauwe wortels kun je ook proberen.
Geen koolzuurhoudende dranken,  jus o range en niet te gekruid eten, van chinees eten heb ik ook erg veel last.
En het beste is om regelmatig te eten, wij eten nu tussen de middig warm en dat gaat ook stukken beter dan sàvonds.
Ik hoop je hier mee een beetje geholpen te hebben.

Groetjes Anita 34/4 weken
 
Hoi,  

Toen ik   zwanger was van de eerste ging het in het begin goed met een beker melk en vanillevla. Op het laatst had ik er alleen zoveel last van dat ik dan een Maalox gebruikte en dat hielp heel goed en zo kon ik toch gewoon lekker slapen.

Groetjes Bertie
 
Hoi,

Ik heb al een tijdje last van brandend maagzuur, zo erg dat ik er niet meer van sliep.
Daarmee ben ik naar de verloskundige gegaan en zij schreef mij Malox voor. Dit kun je bij de apotheek tegen betaling halen. Ik heb hier heel veel profeit van gehad.

Groetjes Elta
 
Terug
Bovenaan