brandend maagzuur

ik ben nu bijna 30 weken zwanger en heb ontzettend last van brandend maagzuur vooral in de slokdarm.. Heb alles al geprobeerd..Gaviscon, Rennie, Rennie Duo en Antagel..Iemand nog een andere suggestie?

hoiii

ik zelf ben bijna 37 weken zwanger
en heb er ook last van elke keer
alleen die dingen die jij opnoemde
kreeg ik al niet door me keel heen de lucht en die smaak er van bha bha
werd er misselijk van
ik zelf drink veel melk zo dra ik er last van krijg
en bij mij helpt het heel goed
dat ken je keertje proberen melk te drinken
als de andere dingen niet helpen
je ken er verder weining aandoen jammer genoeg

ik wens je heel veel succes
een een fijne zwangerschap nog
gr melis

Hoi hoi

Ook hier iemand met vreselijke maagzuur.Ik ben nu 37wk ,ik heb ook alles al geprobeerd wat jij opnoemde maar bij mij helpt ook niets.De enige tip die nog iets helpt is een eetlepel aardappelzetmeel oplossen in water.Geen groot glas maar klein .Misschien dat dit je iets helpt.Mag meerdere keren op een dag want is geen geneesmiddel.
Succes.

Groetjes Anita

heil aarde van de natuurwinkel. De rode verpakking heb je nodig. Is een soort "zand"wat een laagje om je maagwand legt. Bye bye maagzuur.

Onwijs goor, maar werkt als een trein bij mij tenminste. Volg de gebruiks aanwijziging op de verpakking

Wat bij mij heel erg goed hielp was kauwgom kauwen. Dan maak je meer speeksel aan en daarmee neutraliseer je het zuur in je maag.. je maakt dus meer slik bewegingen waardoor het speeksel in je maag terecht komt. Ik heb zelf een hekel aan kauwgom kauwen (sommige mensen kauwen namelijk echt als herkauwende koeien :)) ), maar ik vond het zelf geen goed idee om constant Rennie etc in te nemen. Mij hielp het enorm goed, weet natuurlijk niet of dat bij jou ook zo is, maar uitproberen kan altijd.

Eghosa

Terug
Bovenaan