brandend maagzuur

hoi,

Heben hier meer meiden last van??? Ik wordt er namelijk gek van en het doet zo zeer, het lijkt elke dag erger te worden, ben er al voor bij de huisarts geweest en er is bijna niks wat je mag innemen.
 
Yep,

ben nu 5,5 week zwanger en zit nu dit berichtje te type met een rennie. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik er ook heel veel last van gehad.
Mijn adviseerde ze op gele vla te eten. Nou bij mij werkte het niet maar misschien heb jij er wel baat bij.
Na een tijdje heb ik navraag gedaan. Je mag gewoon (met mate) een rennie nemen. Kan geen kwaad en lucht erg op.

Succes
 
begin er nu de laatste dagen last van te krijgen, maar gelukkig niet heel ernstig...(nu 22 wk).

Ik woon niet in NL, maar hier hebben ze n soort pilletjes die veel vrouwen innemen.. Ze noemen ze tums. Lijkt me sterk dat er niets is wat je in mag nemen, zou het zeker nog eens navragen.
 
ik ben ook al volop aan de rennie, ook heeft de huisarts een drankje antagel dat helpt ook, als ik terug kom van vakantie ga ik dat gebruiken, voor nu gebruik ik rennie's ik weet trouwens niet of dit van mijn zwangerschap komt, want ik moet omdat ik zwanger ben stoppen met mijn eigen maagbeschermer die ik zowieso altijd gebruik.
 
Hoi ik ben 24 weken, rennie's helpen niet bij mij, en ik heb idd van de huisarts Antagel gehad, dit lijkt iets te helpen.

@Sparkle er zijn genoeg middelen tegen maagzuur, maar van heel veel dingen is het niet bekend of het veilig is als je zwanger bent, dus daarom geeft de huisarts het niet.
 
Je mag geloof ik best wat rennies op een dag,
wat bij mijn vorige zwangerschap wel hielp was vloeibare gaviscon, ontzettend smerig maar hielp wel goed en gelijk, dat stond toen de laatste 2 maanden standaard op mn nachtkastje en standaard in mijn tas!
Succes ermee,

oh jah, hihi ik sliep rechtop met kussens in mijn rug dan was het al wat beter, en dronk veel ijsthee perzik omdat ik daar geen last van maagzuur van kreeg,

 
Heb bij mijn beide zwangerschappen heeeeeeeel veel last van maagzuur gehad....... en inderdaad zooooooooooo irritant.
Ik kan je vertellen......de rennies waren mijn beste vriend, hihihi Heb echt doosjes vol gegeten!
Maar of ze nou hielpen, ja ff, maar al snel brande het weer in mijn slokdarm, bah!

Antagel, werkte ook niet echt.....tja er blijft niets anders over dan.....bevallen, hihihi......maar wel pas na de 37weken he!hihi

Succes
Groetjes
 
Terug
Bovenaan