Brandend maagzuur

Hoi allemaal!

Ik had eens een vraagje, ik heb vrij veel last van brandend maagzuur en neem daar tegen Rennies. Voor de zwangerschap ging ik niet zonder sigaretten de deur uit en nu ga ik niet zonder Rennie de deur uit.
Maar hoeveel mag je er per dag? En hebben jullie hier ook zoveel last van?

X

Ik gebruik nu vloeibaar, werkt super snel

bij de 1ste PH20 gelof ik en nu graviscon
en echt, werkt SUPER

TIP VOORAL niet teveel melk, kan je ook weer last van krijgen, kleine beetjes eten, kleine beetjes drinken

Hoi bij mij begint maagzuur ook weer. Had ik de vorige Zwangerschap ook. Ik had ook altijd rennies bij me. Verder is. Vannile vla handig en sliep ik met hoofd wat hoger.
Volgens mij kan rennies niet zoveel kwaad. Malox weet ik niet.

Groetjes

Ik heb via de vk/gyn antagel gehad..werkt nu erg goed!
Als die niet meer helpen zijn er via de gyn spec medicijnen tegen de maagzuur verkrijg baar en die stoppen je maag zuur meteen...
Ik hou het bij de antagel omdat ik zo ook iets minder geneigd bente snoepen hihihi..en dat mag ook wel aangezien ik 14 kilo al aangekomen ben

Ik heb er zo nu en dan ook last van..
wist niet of je rennie s mocht hebben..
ik kreeg bij mijn vorige zwangerschap een drankje via de huisarts voorgeschreven.. dat hielp ook..

Gekke is dat mijn vk me stellig heeft verteld de vorige keer dat ik absoluut geen rennies mag!
Ik vroeg er toen ook naar namelijk. Maar weet wel dat met je hoofd iets hoger liggen 's nachts kan helpen, en inderdaad vanillevla. Niet met een lege maag gaan slapen waar velen juist wel toe geneigd zijn met maagzuur, want dan krijgt het juist de kans om omhoog te komen. Voor het slapen gaan een klein bakje vanillevla is dus misschien wel een idee. Pepermuntjes kunnen trouwens ook helpen, net als bij misselijkheid. Verder weet ik het niet.

Terug
Bovenaan