brandende pijn aan m,n buik!

Sinds vanmorgen heb ik toch een pijn in m,n buik,echt een brandende pijn in m,n onderbuik.
Gisteravond was het ook aan het rommelen toen leek wel of ik weeen had,echt pijnscheuten in m,n onderug en onderbuik.
Zullen dit voorweeen zijn?
Herkent iemand dit?
groetjes
31wk 3dg

haha nu kan ik bij jou schrijven dat ik hier gister ook last van had..zoo menstruatie achtige pijn in mijn onderbuik en rug..wat dat is geweest geen idee ?!!!

ik denk gewoon oefenweeen..bij een 2de kun je die wel vaak hebben blijkbaar..

Groetjes Kim

ja idd het leek op mensruatiepijn,nou ik hou het er maar op dat het oefenweeen zijn!Het is nog veel te vroeg voor echte!
Ze moet nog min 5 weken wachten pfffffffffff!!!!
groetjes

ja inderdaad veel te vroeg nog! ik heb het liefst dat hij nog blijft zitten tot na mn verjaardag (6feb) hahaha.
maar we zullen zien! ben echt benieuwd ook wie vanons hier het eerst bevalt!
die menstruatieachtige pijn heh ik sinds 2 weken ongeveer wel eens vaker gehad,maar niet zo heftig als gister!

zijn het geen indalings weeen?? Had ik bij Yarah ook van die pijnscheuten in mn buik en ong. pijn in je rug... toen verlosk. gebelt en die zei toen indalings weeen... (dit las ik toevallig pas in mn zwangerschaps dagboek van Yarah).....
Maar laat ze nog maar ff lekker zitten die kleintjes dames ;-)

Vandaag 29 weken joehoeeee !!!

Ja hier ook al wel een paar keer gehad. Maar ook gisteravond ineens heel erg. Moet zeggen dat een goede hete douche wonderen deed voor mn rug. Vandaag ook wel aan het rommelen maar niet echt pijnlijk. Was ook al aan het zoeken en dacht ook aan oefen/voorweeën.

Groetjes Pauline (31w5d)

Ja ja dame's ook hier last van harde buiken gevolgt door pijn...en inderdaad het zijn oefenweeen!!
Dat is mogelijk vanaf 6 maanden en die zijn we al lang gepasseerd......

Het wordt allemaal wel wat zwaarder maar dat is ook wel weer positief het einde naaderd....pfffffffffffff

Jippie........pffffff maar duurd ook wel weer lang nog 9 weken aftellen.....

Terug
Bovenaan