Brandende vraag over ROMED dipstick!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Nooit gedacht dat ik zo'n soort vraag zou posten, maar hier komt 'ie dan toch:

Ik heb net een test gedaan met een Romed dipstick. Op de test zijn twee streepjes duidelijk te zien, maar de één is veel lichter dan de controle lijn. Nu staat er in de gebruiksaanwijzing dat bij een positief resultaat de streepjes gelijk van kleur moeten zijn. Is dit waar, of geldt voor deze test hetzelfde als voor menig ander, nl.: Een streep is een streep, hoe licht ook. O, ik wilde er nuchter onder blijven, maar ik voel me nu hartstikke onrustig van binnen!
Heeft iemand ervaring met deze dipsticks??? Ik hoor het graag!

liefs, mamavanLucas

Ooooh het spijt me ik wou dat ik je kon helpen, maar dat weet ik ook niet.

Zal voor je duimen!!!

Gr. Leah

Ik heb zelf 'de oplossing' al gevonden. Leah, bedankt voor je reactie in ieder geval. Op een ander forum was een hele discussie over de Romed testen. Vooral de cassette testen blijken vaak te snel een positief resultaat te geven. De dip sticks (staafjes zonder kunststof erom) schijnen veel betrouwbaarder te zijn. Ik las ook ergens dat die heel gevoelig zouden zijn.

Zelf heb ik vanochtend met ochtendurine nog een keer getest en weer een heel vaag streepje. Ik vond het errug verwarrend, dus ben toch maar bij Kruidvat een test van eigen merk gaan halen. Die heb ik vaker gebruikt en alle keren- positief of negatief- een heel goed resultaat binnen ÉÉN minuut!!
Nu weer gedaan en binnen één minuut wist ik Zeker dat ik zwanger ben!! Drie van de drie, dat kan niet missen!! En de laatste keer een hele VETTE streep, hoor!

Ik hoop dat anderen ook wat aan deze info hebben en natuurlijk wens ik iedereen die zwanger wil worden héél veel succes!

Liefs, mamavanLucas

Terug
Bovenaan