branderig gevoel en jeuk rond vagina

Hoi Meiden,

Ik ben nu 37 weken zwanger en heb sinds een week een branderig gevoel en jeuk rond mijn vagina......
Ik ga regelmatig even onder de douche staan en uitspoelen. Dan zakt het weer een paar uur weg.....


Het is niet rood, heb ook geen rare afscheiding ofzo. Het ziet er heel normaal uit. Soms pak ik wel even een nat washandje en haal dat er een paar keer overheen, maar dan word het weer dik van.......

Heb gelezen dat je vagina in de zwangerschap beter doorbloed word. zou dat dan ook die jeuk kunnen veroorzaken....

Morgen weer naar VK dus vraag het daar ook wel even na, maar dacht misschien herkent iemand het hier...

Niet echt een lekker onderwerp, maar wie weet herkent iemand het....

liefs
Vanessa
 
Heb inmiddels even wat gegoogled... en ben even naar huisarts gereden.....

Wat ik op google vind wijst op een schimmelinfectie.... kan straks nog terecht bij huisarts, dus zal wel een zalfje krijgen en dan ben ik er hopelijk snel vanaf.

liefs
 
Heb inmiddels even wat gegoogled... en ben even naar huisarts gereden.....

Wat ik op google vind wijst op een schimmelinfectie.... kan straks nog terecht bij huisarts, dus zal wel een zalfje krijgen en dan ben ik er hopelijk snel vanaf.

liefs
 
Het klinkt idd als een schimmelinfectie. Die moet wel behandelt worden voor je bevalling, anders besmet je de baby en dat wil je natuurlijk niet. Succes!
 
Het klinkt idd als een schimmelinfectie. Die moet wel behandelt worden voor je bevalling, anders besmet je de baby en dat wil je natuurlijk niet. Succes!
 
Idd klink als schimmel... ik had dat in het begin van de zwangerschap 2 keer vlak naar elkaar. Het schijnt ook zo te zijn dat tijdens je zwangerschap het slijm e.d. wat droger worden in je vagina, en daardoor ben je ook al snel iets gevoeliger voor dit doort dingen.

Heb je zalfje gekregen?

liefs
 
Terug
Bovenaan