branderig gevoel...

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik heb waarschijnlijk een wat rare vraag maar wie weet is er iemand die het herkent.
Vorige maand had ik vanaf 10 dagen voordat ik ongesteld werd last van een branderig gevoel, wat geirriteerd gevoel veroorzaakt door mijn afscheiding? Na mijn ongesteldheid was dit weer over dus een schimmelinfectie is het volgens  mij niet.
Nu zit ik weer 8 dagen voor mijn NOD en voel ik het weer af en toe. Hebben meer meiden dit wel eens?? Of wie weet wat het kan zijn?
Ben nu natuurlijk bang dat het weer een teken is dat het ook deze maand niet is gelukt, maar misschien staat dit wel los van ongesteldheid dit hoop ik natuurlijk!!
Alvast bedankt voor jullie reactie.

Groetjes Ineke

hoi hoi...
misschien een beetje een raar antwoord.... maar kan t geen blaasontsteking zijn....... veel mensen denken dat dat komt door kou. maar het kan worden veroorzaakt door sperma en ontlasting
(met billen afvegen)
en aangezien we allemaal druk bezig zijn met klussen:p

Hoi,

Ik vrees dat het toch een schimmelinfectie is..ik had deze vraag ook gesteld op het forum van kindjeopkomst en daar herkende iemand het, die had het een hele tijd gehad aldoor aan het eind van haar cyclus en vervolgens bleef het weer weg. Het schijnt dat schimmels actief worden (wanneer je het bij je draagt) in die periode maar ook tijdens zwangerschap. Het betekent dus denk ik niet meteen dat ik niet zwanger zou kunnen zijn..
Ga maandag maar langs de huisarts denk ik. (bibber...)

Groetjes ineke

Heey Ineke!

Vervelend zijn zulke bezoekjes aan de huisarts! Wilde je even sterkte wensen!

Liefs Bloempje

Terug
Bovenaan