branderig gevoel..

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Ik zit eigenlijk met een probleempje..
Nu dit weekend de vruchtbare periode is, klussen we wat af..hihi
Alleen zit ik met het probleem dat ik na een aantal dagen achter elkaar te hebben geklust, een heel branderig gevoel overhoud van onderen...
Dit heb ik heel snel, en heb dus een erg gevoelig onderkantje zeg maar..
De hele dag blijft dat zo, en als ik denk aan  het volgende klusmoment...ieieieieee!!!
Maarja, als we zwanger willen worden zal het wel ''moeten'' he..
Wie weet wat ik daaraan kan doen?
Het is geen infectie, schimmel oid, dat heb ik al vaker nagevraagd bij de ha.
Het klussen moet wel leuk blijven he!!
Maar hoe?????????

Groet, R

Oke, eehhhm, wordt wel aan de persoonlijke kant...  , maarre
Wordt je wel 'nat' genoeg? Mijn man en ik hebben niet zo'n spannend seksleven meer de laatste jaren en dat heeft invloed op mijn 'waterigheid', snap je. Is beter als het spannender is (maar ik heb niet zo'n spannende man. Geweldige vader van mijn toekomstige kinderen... maar geen ster in experimenteren helaas....)

Toen wij laatst 'moesten' en we het 3x in 2 dgn gedaan hebben (is errug lang geleden...!) ging het een stuk soepeler met glijmiddel extra erbij.

Niet bijzonder verrassend, maar wel een tip.

Groetjes, succes en veel plezier!

hallo
om maar meteen met de deur in huis te vallen
mijn vriend en ik hadden ook niet zo'n super sexleven
maar sinds ik met de pil ben gestopt gaat het een stuk beter.
alleen houden we het spannend als de ene geen zin heeft dan pakt die een sexboekje om toch zin te krijgen of zo haha
we houden het leuk geen zin is geen zin.
succes

Ik heb ooit in een blad, ik geloof psychologie magazine, gelezen over tips bij problemen op gebied van sex-zin. Een vd tips was: zin maken!
En dat werkt ook wel, hoor. Als je achter de tv gaat wachten tot de ZIN vanzelf langs komt, kan je lang wachten.

Beginnen met dingen die anders ook leuk zijn, brengt vanzelf meer zin.
(maarre, ik weet niet of zin het probleem was)

Natuurlijke hormonen zijn trouwens echt beter dan de pil voor het libido. Ik was behoorlijk ingekakt na twee jaar slechte sex. Zin verdwijnt vanzelf en dan is het ook minder confronterend... Maar na het stoppen met de pil kon ik als vanouds weer opgewonden worden, al van een videoclip op tv

hey R

ik heb dat ook wel eens waar jij het nu over hebt, en is idd geen schimmel o.i.d
er komt als het goed is wat te veel spanning op te staan.
wij hebben nu een potje senslilube naast het bed staan. dat als het wat droogjes is zeg maar dan pakken we dat potje even.
klinkt raar maar het helpt heel veel heb er nu nooit meer last van (behalve als we het potje vergeten hihi)
je moet alleen niet te lang wachten met De Daad zeg mar anders is het glijmiddeltje al uitgewerkt.
succes en hoop dat je er wat aan hebt.

Als je glijmiddel gaat kopen, let er dan wel op dat het geen zaaddodende is!!!!!!

hahahahahaha
dat is idd wel verstandig jah anders heb je er niet veel aan hihi

Terug
Bovenaan