branderig gevoel...

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik heb waarschijnlijk een wat rare vraag maar wie weet is er iemand die het herkent.
Vorige maand had ik vanaf 10 dagen voordat ik ongesteld werd last van een branderig gevoel, wat geirriteerd gevoel veroorzaakt door mijn afscheiding? Na mijn ongesteldheid was dit weer over dus een schimmelinfectie is het volgens  mij niet.
Nu zit ik weer 8 dagen voor mijn NOD en voel ik het weer af en toe. Hebben meer meiden dit wel eens?? Of wie weet wat het kan zijn?
Ben nu natuurlijk bang dat het weer een teken is dat het ook deze maand niet is gelukt, maar misschien staat dit wel los van ongesteldheid dit hoop ik natuurlijk!!
Alvast bedankt voor jullie reactie.

Groetjes Ineke

Een branderig gevoel doet mij denken aan een schimmelinfectie, of nog eerder aan een blaasontsteking. Weet niet of je pijn hebt bij plassen, of vrijen enz.
is je afscheiding net zoals anders? Als het een andere kleur heeft of brokkelig is, duidt het vaak ook op een infectie.
Als je er last van blijft houden zou ik ff langs een dokter gaan.

xx Syrah

Hoi,

Mijn afscheiding is niet anders dan anders. Wel meer maar dat heeft meer te maken met mijn cyclus, ook niet echt rare kleur of geur. Het branderige gevoel zit aan de buitenkant. Ik heb net een tijd in bad gelegen en toen voelde ik het ook, toch alles maar es goed bekeken van onderen  (jeetje wat ziet dat eruit zeg!!, hahaha). Het is toch wat rood. Ik denk geiirriteerd doordat ik wel meer afscheiding heb en inlegrkuisjes gebruik. Daar ga ik voor de rest van de maand maar mee stoppen. Mocht ik wel weer ongesteld worden en het blijft dan nog steeds zal ik er mee naar de huisarts gaan. (bibber).

Ineke

Hoi,

Inlegkruisjes zijn helemaal niet goed als je die elke dag gebruikt.
Daardoor kan het allemaal niet goed 'luchten', en krijgen veel
vrouwen een infectie. Een paar keer per week is niet erg denk ik,
maar zou het zeker niet elke dag doen.
Als ik het zou gebruiken, krijg  ik geheid ook problemen.

xx Syrah

Terug
Bovenaan