branderig gevoel...

Hoi,

Ik heb waarschijnlijk een wat rare vraag maar wie weet is er iemand die het herkent.
Vorige maand had ik vanaf 10 dagen voordat ik ongesteld werd last van een branderig gevoel, wat geirriteerd gevoel veroorzaakt door mijn afscheiding? Na mijn ongesteldheid was dit weer over dus een schimmelinfectie is het volgens  mij niet.
Nu zit ik weer 8 dagen voor mijn NOD en voel ik het weer af en toe. Hebben meer meiden dit wel eens?? Of wie weet wat het kan zijn?
Ben nu natuurlijk bang dat het weer een teken is dat het ook deze maand niet is gelukt, maar misschien staat dit wel los van ongesteldheid dit hoop ik natuurlijk!!
Alvast bedankt voor jullie reactie.

Groetjes Ineke

Sorry, ik herken het niet en heb er ook nog nooit van gehoord.
Lastig hè, vertrouwen blijven hebben dat het ooit weer goed gaat met zwanger worden, als je lichaam steeds maar weer iets nieuws verzint?
Hoop dat een ander je vragen kan beantwoorden.
Groetjes!

Hai,

Het is waarschijnlijk toch een schimmelinfectie...  Komt natuurlijk omdat ik zo met die tampontesten etc. in de weer ben...moet ik dus ook niet doen!
Op de site van kindjeopkomst had ik ook het berichtje geplaatst en daar reageerde iemand die het hetzelfde had gehad aldoor aan het eind van haar cyclus, bleek dus ook een infectie te zijn! Waarschijnlijk door de hormonen dat je dan meer kwetsbaar bent en het beter voelt ofzo, weet het niet. Maandag maar langs de huisarts. Meteen maar vertellen dat ik al 11 maanden bezig ben ongeveer!
Blegh, vind ik maar niets om mee naar de huisarts te gaan! maar goed.

Groetjes Ineke

En? Al bij de huisarts geweest?
Stom hè? Die mensen zijn echt wel wat gewend, maar het blijft eng om met zoiets intiems bij iemand aan te moeten komen. Ik dacht dat ik bij mijn vorige zwangerschap heel wat gewend was, elke 2 weken zo'n man tussen je benen, maar toen ik in maart mijn spiraaltje eruit liet halen, moest ik toch weer over een drempel heen hoor.
Ik hoop voor je dat je nu zekerheid hebt en er vanaf komt.

Groetjes!

Hoi,

Eh....ben niet geweest. Sinds eergisteren heb ik er eigenlijk geen last meer van! Echt niet! Ik draag nu geen inlegkruisjes meer, misschien dat dit ook wel scheelt. Toch wat geirriteerd geweest denk ik. Wanneer de klachten wel terugkomen ga ik er meteen mee heen. Gelukkig nu dus nog niet nodig!

Groetjes Ineke

Terug
Bovenaan