brandige gevoel

hoi meiden

Gisteren avond en nu heb ik zo brandige gevoel in mij buik.
Wat is dit eigenlijk.
Vanmorgen voor dat ik uit mij bed kwam heb ik de temperatuur opgemeten en die is 37.1
hoe kan je zien wanneer je eigenlijk ongesteld word met de temperatuur,en hoe hoog moet een temperatuur blijven als je evetuweel zwanger zou zijn.
wie kan me hier wat meer over vertellen.
Want eigenlijk is het vandaag mij ongesteld dag,maar ik ben het nog niet en hoop dat het weg blijft.
verders voel ik me goed.
Ik ga nu stoppen ,want ik moet zo naar me werk.

groeten van desi

quote: smurf32 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-06-2008 09:16:07'));

hoi meiden

Gisteren avond en nu heb ik zo brandige gevoel in mij buik.
Wat is dit eigenlijk.
Vanmorgen voor dat ik uit mij bed kwam heb ik de temperatuur opgemeten en die is 37.1
hoe kan je zien wanneer je eigenlijk ongesteld word met de temperatuur,en hoe hoog moet een temperatuur blijven als je evetuweel zwanger zou zijn.
wie kan me hier wat meer over vertellen.
Want eigenlijk is het vandaag mij ongesteld dag,maar ik ben het nog niet en hoop dat het weg blijft.
verders voel ik me goed.
Ik ga nu stoppen ,want ik moet zo naar me werk.

groeten van desi

Desi,

Een branderig gevoel zegt mij niets, misschien pittig gegeten? En waar in je buik voel je het? Ter hoogte van welk orgaan?

Wij zullen niks over jou temperatuur kunnen zeggen, want dat is voor elke vrouw anders. Daarvoor had je gedurende een aantal cycli je temperatuur moeten bijhouden.

Dat je dan nog niet ongesteld ben, zegt helemaal niets als je progestron gebruikt. Deze hormonen houden namelijk je ongesteldheid tegen. Overigens is deze informatie als het goed is, ook door het ziekenhuis verstrekt.

Op hoeveel dagen zit jij nu na de terugplaatsing, een dag of 12? Je moet namelijk met deze dagen rekenen en niet met je normale cyclus, aangezien je nu "hormoon-gestuurd" ben.

Ik begrijp uit je forumberichtjes dat je er heel erg mee bezig bent en dat is heel logisch. Dat zijn we allemaal. Maar het is nou eenmaal zo dat je moet wachten tot 14 dagen na de terugplaatsing, hoe vervelend dat ook is. Ik weet er helaas alles van.

Ik kan me voorstellen dat je dan 's ochtends een test zou doen, voordat je naar het ziekenhuis gaat. Hoewel de uitslag van deze test niet per definitie helemaal betrouwbaar hoeft te zijn, want het zou kunnen zijn dat je hormoonwaarde dan nog net te laag zijn. De bloed/urine-testuitslagen van het ziekenhuis zijn daarom op dat moment betrouwbaarder.

gr,
Martine

mij terugplaatsing dag was 18 juni.
En moet de 30 juni mij bloed en urine laten testen in het ziekenhuis.
Om kwart voor 12 mag ik bellen voor de uitslag.
oja ik heb ook nog vreetbuien horen die er ook bij

desi

Desi,

STOP!!!! Probeer rustig te blijven!!!! Je maakt jezelf helemaal gek zo. Ik weet dat het moeilijk is (ik zit er zelf ook midden in), maar probeer rustig te blijven. Je kunt het toch niet afdwingen, als het goed zit blijft het gerust zitten. Ik voelde ook van alles de hele dag en ik dacht ook steeds "is dit het?". Bij mij is het dan niet goed afgelopen en ik ga voor een cryo behandeling. Als het voor jou ook niet goed afloopt (wat ik niet hoop), val jij op deze manier in een gigantisch gat. En daar heeft niemand wat aan!

Vat het niet lelijk op, ik probeer je alleen te behoeden voor een gigantsiche terugval. het is allemaal al moeilijk genoeg.

Werkse vandaag.

Mo

Terug
Bovenaan