Breekpunt

Hoi meiden,

Nou vandaag was het dan echt een keer raak. Na al die tijd stoer en sterk geweest te zijn ben ik even helemaal nergens meer. Omdat we de testen over moeten doen vanwege de ziekenhuisswitch moest ik vanochtend weer eens op komen draven.(we weten al wat er mis is en wat de behandeling wordt voor degenen die het niet weten) Niets aan de hand want je bent het gewend maar toen ik eenmaal in de wachtkamer zat begonnen de waterlanders te komen. Had ik net weer snel alles opgedroogd begon ik ook nog eens te brullen op de tafel bij de dokter. Ik schaamde me dood. Ik bleef maar janken. Ik heb echt het gevoel dat mijn geduld op is en het niet al te lang meer moet gaan duren die zwangerschap. Ik zit hier nu al ruim 1,5 jaar op het forum en veel van de meiden van toen hebben babie's of zijn zwanger en ik kon daar altijd erg goed mee om gaan maar ik heb vandaag weer eens gemerkt dat het steeds moeilijker wordt.
Mijn man heeft me ziekgemeld en me in bed gestopt en mijn baas reageerde heel lief.

Fijn dat ik hier even mijn verhaal kwijt kan.

Liefs Inge

Hoi lieve Inge,

Wat een herkenning zeg! Zelf ben ik ook altijd iemand die met iedereen meeleeft en al mijn maatjes zijn al een tijdje zwanger. Een paar weken terug werd dat alles me ook even teveel. Ik vind het allemaal zo moeilijk worden om steeds maar weer geduld te hebben en blij te zijn voor anderen maarja, we moeten hoop houden.

Het is echt niet erg dat het je even teveel werd! Gelukkig heb je veel steun aan je man en ik weet zeker dat jullie geduld ook beloond wordt!

Sterkte

Hoi Inge,
Ach meissie, altijd maar sterk zijn en blij voor anderen, dat KAN gewoonweg niet.
Ik heb het nu ook, op mijn werk is iemand na 4 maanden zwanger, slik, donderdag kraamvisite, vandaag ongesteld geworden na 5e IUI....tja het houdt een keer op wat een mens kan verdragen he.

Ik begrijp je heel goed, en laat het gewoon toe. Het IS ook kut (sorry..) en het IS niet eerlijk... Maar ook wij komen aan de beurt...dat weet ik gewoon zeker! Ik stuur allemaal positieve Jomanda stralen naar je ;-) zoemzoemzoem.
Hou vol en sta jezelf dit toe. Je hebt mij altijd een hart onder de riem weten te steken, ik hoop dat ik dat voor jou ook een keertje een beetje kan doen.
Heeeeeel veeel liefs en dikke knuffels!!!
van Truitje

Hee lieve Inge,

Meis ik voel met je mee dat je dit breekpunt hebt (gehad), ik herken het ook heel goed. Dit moment overkomt iedereen en dan is het heel goed om daaraan toe te geven, goed gedaan!
Lekker alles eruit janken en toegeven aan je gevoelens in je bedje. Dit hoort er helemaal bij! Grijp die lieve smiezesmouzie van je bij haar staart en verwen jezelf ten top! Hopelijk voel je je dan weer wat beter.
Mijn schouder krijg je hierbij CATCH!
Sterke he liefie,
ben je er zondagavond rond 1930 ook bij in de chat, hope so.

Dikke kus, Suus

lieve inge,
ik vind dit echt heel erg voor je, ik ben hier net op dit forum en lees een beetje rond, je bericht sprak me erg aan.

heel veel sterkte

kus kim

Hoi,
Ik dacht dat ik wel weer uitgejankt was maar na het lezen van jullie berichtjes zit ik weer te brullen. Op zich wel goed natuurlijk want dan komt het er eindelijk eens uit na al die tijd. Ik ben ook net ongesteld geworden en zoals jullie weten werkt dat ook erg op je gemoed.(ik ben dan echt een krant hoor)

Truitje ik heb de Jomanda stralen ontvangen!! Ik hoop dat het helpt! Wat vervelend voor je dat je na de 5e IUI toch weer ongi bent geworden! Je hebt gelijk hoor!! Ook wij komen een keer aan de beurt!!! Maar soms is het verdo.. moeilijk om erin te blijven geloven. Moet je nu snel voor een volgende poging?

Susie! Thanx voor je schouder (haha)! Onze poes heeft ook heel wat te verduren want ze moet elke keer verplicht met me knuffelen als ik verdrietig ben en eigelijk speelt ze veel liever met haar balletje. Maargoed je bent een huisdier of je bent het niet dus deze poezenverplichtingen horen er gewoon bij! Ik probeer bij de chat te zijn!! Leuk!

Bedankt Kim voor je lieve berichtje!

Dikke kus voor jullie allemaal! Jullie zijn echt SCHATJES!!!

Inge

He lieve Ing,

Ook sterkte van mij, kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt. Bart is weer terug ben heel erg blij dat we weer met z'n drietjes zijn. Ben nu flink aan het bijslapen want heb echt twee hele drukke weken gehad. Ben weer ongi geworden veel te vroeg nu na 13 dagen en daarvoor 11 dagen snap het niet zo goed. Hoop je snel te spreken, en kop op meid zal echt allemaal wel goed komen, begrijp ook als je al weet wat jullie probleem is dat je niet weer opnieuw dezelfde onderzoeken wilt krijgen die je al gehad hebt, zeg dat dan ook tegen de gyn ok, je moet mondig zijn tegenwoordig.

Heel veel liefs en een dikke knuffel van mij

Terug
Bovenaan