Brenda1011 geen reacties meer plaatsen bij haar topic

Als ik jullie allemaal was zou ik geen reacties meer plaatsen bij deze dame in kwestie, ik denk dat de dame in kwestie dingen uit wil lokken met deze reactie!
En ze vindt het dnek ik alleen maar leuk hoeveel mensen er reageren.

Dus geen reacties meer plaatsen, je niet boos maken om zoiets, als het echt is gaat ze wel hulp zoeken, zo moet je maar denken!

Waarom deze topic, omdat ik het niet aan kan zien hoeveel mensen zich hier boos over maken!

Het enige wat we dus kunnen doen is niet meer reageren
 
Je hebt helemaal gelijk! Ik heb er een aantal dagen geleden ook op gereageerd en ik merk dat dit verhaal me nog steeds bezig houd!! Bah!!

Verder lees ik helemaal niets van haar, ook geen reactie nadat wij allemaal hebben gereageerd, vind het zo'n raar (zeg ik het nog netjes) verhaal!

Liefs Lynn.
 
Ik heb ook een reactie geplaatst, maar schrik ook wel van hoe sommige andere mensen reageren. Ik snap dan ook wel dat de dame in kwestie vervolgens geen reacties meer plaatst mocht het verhaal echt zijn. En ja, ik heb ook getwijfeld aan de validiteit van het verhaal.

Ze vraagt om advies omdat zij zelf ook haar kindje niet wil laten weghalen. Vervolgens wordt ze door sommige de grond in geboord en verweten dat ze het niet waard is kinderen te krijgen. We weten te weinig van brenda (achtergrond) om haar hier zo op af te rekenen.

Ik snap dat het een hele gevoelige snaar raakt bij mensen. Maar ik stoor me weleens (ook bij andere toppics die wat gevoelig liggen) aan de belerende en verwijtende reacties van andere vrouwen. Elke vrouw en zwangerschap is anders en heeft andere omstandigheden. Als iemand dan om advies vraagt heeft het geen zin om als een schooljuf met een vingertje te gaan staan wijzen.

Sorry, maar dit zat mij dus al even dwars.

Gr Sanne
 
we weten idd niet veel van haar achtergrond maar op basis van wat ze voor verhaal typt snap ik heel goed dat ze deze reacties krijgt. ze lokt het zelf uit. praten over abortus op een forum waar iedereen zielsgelukkig is dat ze uberhaubt zwanger zijn...echt ongepast.
 
ik heb hier gewoon geen woorden voor! dit maakt me eerder boos dan dat een meisje gedachten heeft over abortus! Kom op zeg ik ben 21jr en 31weken zwanger en supertrots! maar zoals de mensen reageren op haar verhaal KAN GEWOON ECHT NIET!!! ze vraagt om advies! en als je haar die niet kan geven reageer dan niet! als je je er zo aan ergert! sommige mensen reageren zo BOT en GROF! niemand weet haar leeftijd hoe haar situatie is en wat voor persoon het is en dan zulke reacties te plaatsen pff dit had ik dus niet verwacht, alsof ze er wat aan heeft dat iedereen zo reageert in plaats vn haar gerust te stellen.. als je denkt ik vind dit niet kunnen dan reageer je er maar niet op. ik snap wel waarom ze zich niet verdedigd want dan krijgt ze weer de volle laag.. toen ik haar verhaal las wou ik er niet eens op reageren en ik bid dat ze goed nadenkt en hoop dat ze uiteindelijk zal inzien dat abortus geen oplossing is. jammer :(

Groetjes Lahijan

(ps. nu ook last van de hormonen: irritatie )
 
hallo, Wilde toch ook ff mn mening geven, ik bedoel, ZIJ is degene die het op het forum zet!DUS ZIJ moet dan ook de reactie's aanvaarden zoal positieve en niegatieve reacties, dus ik vind de reactie's WEL kunnen.iedereen heeft recht op een mening .maar als je denkt dat dit niet kan, ik vind van wel en zeker met dit soort verhalen!
 
Terug
Bovenaan