@ Brenie

Hoiiiii Dames,

Ik heb de onderzoeken nog niet gehad.... we zijn namelijk net een paar dagen terug van vakantie.... en nu hebben we samen een paar dagen en dan gaat me vriend 2 weken weg voor ze werk.... dus het word pas eind september dat ik die onderzoeken krijg..... Het zijn de HYSTEROSCOPIE&HYSTEROSALPINGOGRAFIE.

De HS, is dat ze een kijkbuis naar binnen brengen en gaan kijken of er verklevingen, poliepen etc zitten en dan kunnen ze kleine dingen weghalen...

De HSG, is een baarmoederfoto en dan kunnen ook van alles weer zien....

ik heb dit ook van mijn dokter en informatie papieren meegekregen...

XXXXX Brenie

Jaja Gelukkkig wel...Allleeen ik zie er wel een beetje tegen op.... maar goed dat komt wel goed.... me vriend gaat natuurlijk mee dus dat helpt all heel veel....

zeker lekkere en leuke vakantie gehad... heerlijk weer lekker bruin geworden... kortom het was GEWELDIG....:p zker uitgerust hadden we ook wel nodig.... en ik had zeker rust nodig in me hoofd werd langzaamerhand gek.... maar het heeft geholpen heb er wel nog aan gedacht 2 daagies en me cyclus dagen in de gaten gehouden... dat we zelf ff moesten klussen dus dat is gelukt..... en nu deze week weer het stomme wachten.... waneer er weer rode duivells opkomen of niet....

Julllie Horen Weer Van Me....

XXXXX Brenie

Maak je niet druk over de HSG. Ik heb hem in maart gehad en het viel echt heel erg mee! Je leest er veel horrorverhalen over, maar die zijn (vergeleken met mijn ervaring) wel erg overdreven. De HSG is ook zo weer voorbij! Max. 10 minuutjes! De krampjes die je voelt, vloeien dan ook meteen weer weg.
Ik heb alleen de dag erna het gevoel gehad dat mijn baarmoeder een halve meter lager hing. Gaan zitten was niet prettig en gaan staan en lopen ook niet. Deed niet echt zeer, maar gewoon een gevoel dat steeds aanwezig was.

Sterkte en laat je niet gekmaken door alle verhalen die op internet de ronde doen!!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan