@Brenie

Heey Daisy

ik heb woensdag 18 jan om 2 uur een afspraak bij de arts. dus ik moet nog ff een weekie wachten.....

deze week was weer helemaal mis gegaan... helaas weer ik zat wel op dag 33 en werd werd die middag dus weer ongesteld....dus was het weer dag 1...baalde wel weer heel erg...maar gelukkig gaat het na een potje huilen weer beter...we moesten deze en vorige maand zelf klussen...Stupid Body!!!!

maar hoe is het met jou daisy????

XXXX Brenie

Wat balen zeg! Gelukkig mag je bijna naar het ziekenhuis voor het gesprek!

Hier net weer begonnen met iui 2. Mijn cystes zijn verdwenen. 4 dagen te laat ongesteld, dus toch wel weer valse hoop gehad deze ronde...

Nu in de lappenmand met medicatie tegen misselijkheid en maagzuur. Als deze niet aanslaan heb ik waarschijnlijk galstenen. Pffff...dat wordt dan een operatie. Morgen moet ik hiervoor de huiarts weer bellen.

Hier is het nu dus wachten en spuiten tot iui 2 plaats gaat vinden. Mijn hormonen zijn wat aangepast tov iui 1, dus dat is gunstig. Alleen hopen dat het geen galstenen zijn, dan kan die operatie wel eens roet in het eten gooien!

Succes woensdag!

Liefs Daisy

heey meid!!!

gelukkig zijn je cystes verdwenen.. wat balen zeg 4 dagen te laat ong.....waarom geeft ons lichaam ons altijd valse hoop!!!

ik hoop dat je medicatie aanslaat.... want van galstenen word je ook niet blij...( me moeder heeft het.dus ik weet dat het heel erg zeer kan doen en vervelend is..) ik zal voor je duimen dat de medicatie aanslaat!!! ik hoop voor je dat je geen galstenen heb en niet geopereerd hoeft te worden .... succes morge met hopenlijk goed nieuws...

hopelijk snel de 2de IUI!!!

Succes met Alles Meid!!! en woensdag breng ik jullie weer op de hoogte...

Slaap lekker alvast...

XXXx Brenie

Thanx! De medicatie heeft gelukkig redelijk aangeslagen, dus de diagnose galstenen is voorlopig van de baan. Ws toch ineens een overdosis maagzuur ofzo... Nooit eerder gehad...

Jij succes woensdag!

X

Terug
Bovenaan