@Brenie

Hey meid,

Had je vandaag niet de punctie? Ik kijk hier niet zo heel vaak meer, dus hoop niet dat ik er naast zit!

Ik hoop voor je dat het dit keer is meegevallen. En zonder verdoving toch?

Mijn duimen draaien rind. Een betere afloop dan de vorige keer!
Weet je zelf hoe de kansen liggen tov ivf?

Liefs Daisy

Heey...

Ik had gisteren inderdaad de punctie...alleen ik had geen puf om om een berichie achter te laten... Viel elke keer in slaap....

Maar deze punctie ging wel wat beter dan de vorige keer....alleen aan een kant moest de assistente op me buik drukken zodat me eierstok bleef liggen...en die dat was ook wel een stuk pijnlijker...( en zonder pijnstilling)...ik twijfelde teveel over de pijnstilling..

Uiteindelijk heb ik 9 eitjes...waarvan 1 niet goed was..en nog een paar niet rijp...maar er was genoeg over zei de arts tegen me vriend...en er was ook ruim voldoende zaad...

Morge moet ik tussen 10.00/10.15 het lab bellen voor de uitslag...om te kijken of er nu wel wat is gebeurt...

Dus het is nog ff spannend van hoe of wat... Dus morge ochtend om 10 uur hang ik gelijk aan de telefoon...

Ik weet niet hoe de kansen liggen... Tov van de ivf...

Ik laat jullie morge weten wat de uitslag is...

Liefs brenie

Spannend spannend spannend meis. Wat zijn dit killing dagen voor jullie. Maar iig, een paar goede eitjes, das al goed nieuws. Nu hopelijk ook een goede deling.

Mijn duimen draaien voor je.
Liefs
Wenser

Terug
Bovenaan