Brian's verjaardagsfeest (foto's!!)

A

Anoniem

Guest
Lieve dames,

Allereerst bedankt voor al jullie felicitaties, heel lief!
Wat hebben wij een geweldige dag gehad zeg. Zijn wij verjaardagen gewend in April, November en December dan hebben we het niet over een buitenfeestje.
En ja gisteren was het dan zover, Brian's 1e verjaardag konden we buiten vieren.
Voor jullie wat foto's op een rijtje!

Ik hoop dat iedereen net zo'n mooi feest heb  als dat ik heb gehad.

Dikke knuffel van Brian

Wat een onwijs leuke foto's!!!! Heb ze allemaal even bekeken op je Hyves, wat lief dat ze Mike ook niet zijn vergeten. Ik neem ook altijd een kleinigheidje mee voor een broertje, is wel zo leuk. En wat heeft hij lekker genoten van zijn taart. En dan al die kado's, helemaal leuk toch!!

Hallo,

wat een superleuke foto's!! En wat heeft hij veel cadeautjes gehad zeg!   En een supermooie taart ook! Zo te zien hebben jullie lekker genoten, en is   Bram lekker verwend.

Liefs Debby.

Wat een leuke foto's! En flink verwend, wat een kadootjes zeg!

groetjes maris

Hoi!

Jeetje wat is jullie mannetje verwend!!
Leuk hoor al die kadootjes...leuke foto"s van jullie mooie ventje!

Morgen is het Luuk zijn grote dag!
Ben benieuwd...zal ook foto"s plaatsen.

Liefs,Swinnie

quote: debby269 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-07-2008 20:12:12'));

Hallo,

wat een superleuke foto's!! En wat heeft hij veel cadeautjes gehad zeg!   En een supermooie taart ook! Zo te zien hebben jullie lekker genoten, en is   Bram lekker verwend.

Liefs Debby.

Ha Debby,

Bedankt voor je lieve reactie, maar onze kereltjes heten Mike en Brian, maar het is je vergeven hoor  En ja we hebben zeker genoten

Terug
Bovenaan