Brianna

Lieve Brianna,

ook jij hebt je kindje verloren. Ik ben in 2000 bevallen van een doodgeboren kindje een dochter. Ze was helemaal voldragen. Gelukkig heb ik niet veel pijn gehad ja thuis een beetje ik was heel erg misselijk en had heel erg veel last van rugweeen en die zijn echt niet leuk. Je schreef ook dat je niet meer de pil slikt en ik begrijp daar uit dat je heel graag weer zwanger zou willen worden. Nou ik kan het je wel aan raden. Na dat ik bevallen was van onze dochter was ik na 5 maanden weer zwanger van ons 2e kindje. Natuurlijk zullen mensen gaan kletsen maar wie dat doen hebben geen verstand. Het is jullie keus dat je weer een kindje wilt en het is je goed recht. Ik vondt het persoonlijk wel heel erg zwaar want ons zoontje is 2 weken na de 1e sterfdag van onze dochter geboren en dat is heel raar. Je vergeet je 1e kindje nooit maar op een keer dan heb je het gevoel dat je dus zegt van he ik heb het een plekje gegeven. Dat heeft bij mij ongeveer 2 jaar geduurt. Vergeten doen we onze kindjes nooit maar je loslaten dat lukt wel wanneer jij denkt dat het daar tijd voor is. Laat de mensen maar denken jullie kiezen voor een 2e kindje en ik hoop van harte dat dit mag gaan lukken. Probeer je niet schuldig te voelden tegen over je 1e kindje want hij had dit zeker niet gewilt. Wij hebben heel veel steun aan www.lieve-engeltjes.nl daar kan je mailen met lotgenoten en dat kan je heel erg helpen.
Ook aan mij mag je zeker je verhaal kwijt want ik weet heel goed wat je voelt. En Geloof me ondanks de urn van je kindje ben ik er van overtuigt dat ook hij met al zijn engele vriendjes en vriendinnetjes van boven mee kijkt en heel trots is op jullie.

Wil je me mailen dat mag altijd ik kijk ieder avond of er post is en ik reageer zeker.
onze email is pdenboer@kabelfoon.nl

Heel veel sterkte meid,
groetjes van Jacqueline mamma van engeltje Dominique* en bengeltje Ricardo

He meis,

Ik ben een tijdje niet op de site geweest dus lees dit nu pas. Bedankt voor je steun. Helaas mocht het ook dit keer niet lukken. In december heb ik met 9 weken, weer een miskraam gehad. Het verlies is moeilijk, maar anders als bij Mike.
Mijn vriend durft het nu niet meer aan, ik wil wel nog heel graag. Ik zal moeten wachten wat de tijd brengt.
Veel geluk met je kindje, geniet ervan.

Groetjes Brianna

Terug
Bovenaan