Brie: er staat niet op au lait cru op? Mag je de brie dan hebben?

<li style="text-align: left;">Hallo allemaal, Ben op dit moment ruim 9 weken zwanger en ben altijd al gek geweest op brie. Nu heb ik er helemaal zin in. Op de brie van de Aldi staat geen au lait cru? Maar ook niet dat het van <span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">gepasteuriseerd melk gemaakt is? Mag je het dan gewoon hebben?</span>

Wat staat er wel precies op dan? Bij de melk..
Als het in zo'n papieren verpakking zit mag het meestal wel..die verse wat vaak in plastic zijn verpakt,  zijn wat "gevaarlijker".
In elk geval gefeliciteerd met je zwangerschap. 

Er staat op bij ingrediënten: melk. Meer niet. Het zit in een papieren verpakking. En er staan niet op au lait cru, maar ook niet dat het van gepasteuriseerde melk gemaakt is. 

Haha niet echt duidelijk dan.  Ik denk dat je deze wel gewoon mag, maar heel zeker weet ik het niet hoor.. 
Als het echt van rauwe melk is gemaakt zijn ze dacht ik verplicht om er au lait cru op te zetten. 

Lekker eten hooren, met mate vooral als je het ff verwarmd in de oven is er geen probleem ik eet al maanden dingen die niet zouden mogen en heb nergens last van kindje super gezond en ikdan ook.. laat je niet gek maken hoor vroeger waren die voorschriften ook niet zo streng en onze voedselwarenwetten zijn tegenwoordig nog strenger dan in die tijd. ? 
Wil je geen risico nemen altijd alles wat je kan.verhitten even in de oven dan is er niks aan de hand

Terug
Bovenaan