brie gegeten

Een vraagje; afgelopen zondag heb ik een heel klein crackertje met brie gegeten. Ik weet pas dat ik zwanger ben en was me er niet bewust van dat je geen brie mag eten als je zwanger bent. Nu maak ik me een beetje ongerust in hoeverre dit gevolgen kan hebben voor het vruchtje.
 
juist, brie is niet erg, die hier over het algemeen verkocht wordt, is oke! Daarnaast krijg je van een x niet hoor, maar is wel goed dat je je verantwoording kent. Maar in dit geval niet nodig.

Succes Aaltje
 
de brie,zeker de voor verpakte kun je gewoon eten.er wordt hier in nederland bijna geen kaas met rauwe melk verkocht omdat het veel korter houdbaar is en ook veel duurder dan een simpel kaasje uit de supermarkt. dus gewoon lekker van je toastje genieten,dat doe ik ook!!!

groetjes!!
 
Sowieso heeft het voor jou kindje nog geen gevolgen omdat hij/zij op dat moment nog de voeding uit de dooierzak haalde en niet via de navelstreng.
Let wel goed op met brie want lang niet alle voorverpakte brie is gemaakt van
gepasteuriseerde koemelk. Het viel mij op dat ze bv bij AH maar 1 brie hebben die niet van rauwmelkse kaas is gemaakt. Goed lezen op de etiketten dus.
Succes ermee en geniet ervan.
 
hoi,

er zijn wel meer van die dingen die je ongetwijfeld doet voordat je weet dat je zwanger bent, zoals tuinieren, kattenbak verschonen, rood vlees eten ed.
ikzelf was bv op een heel streng dieet(cambridge) voordat ik wist dat ik zwanger was, ik moest accuut stoppen omdat er vitamine a inzit, je slechts 500 kallorieeen binnenkrijgt en je natuurlijk zowiezo niet mag dieten als je zwanger bent dus...
niet al te druk maken, vanaf nu in de gaten houden wat je eet en doet is mijn advies, groeten succes sandra 31+6
 
hallo,
Ik ben nu 29 weken zwanger..
Ik heb sinds 2 weken last van bandenpijn als ik wat langer loop...
Blijf ik dit nu de rest van de zwangerschap houden of kan dit weer verdwijnen???

alvast bedankt voor de reacties.
 
Terug
Bovenaan