Brie van de aldi

Mijn ervaring is dat de meeste kaas die in nederland wordt gemaakt altijd van gepast. melk is. In nederland wordt geen rauwe melk gebruikt in produkten mits het erop staat en in harde kaas maar dat kan geen kwaad. Buitenlandse kazen bv uit frankrijk zijn wel van rauwe melk maar daar staat het ook op "lait de cru" staat het er niet op kan je het gewoon eten.

Ik ben ook gek op brie en vooral op een feestje kan ik het echt niet laten een stukje te pakken dat heb ik dan ook gedaan tijdens mijn zwangerschap en dan speciaal die van de Aldi omdat deze zo lekker is en niet duur....... Ik ben inmiddels 38 weken zwanger en ons mannetje doet het goed dus ik zou de Aldi brie gewoon eten,kan geen kwaad.

smakelijk!!!!!

groetjes Sandra
 
Ja ik dacht ook dat van de supermarkt gepasuriseerd is, behalve op de markt of van de boer kun je het beter even vragen. Maar ik hoorde dat die harde witte rand aan de brie ook niet kan eten vanwege de schimmels. Ik heb ook brie gegeten van de lidle dan, maar kan het niet helemaal met een gerust hart. Maar weet wel dat die van de supermarkt meestal gepasturiseerd is.

groetjes
 
brie mag je gewoon hebben hoor. Als er niks op de verpakking staat is het gepasteuriseerd, anders moet er au lait cru op staan... lekker van genieten dus!
Schimmels moet je inderdaad niet teveel eten... net als champignons... maar dat geldt ook voor iemand die niet zwanger is. Het heeft geen nadelige invloed op de baby... je kunt er alleen schimmels in je lichaam mee vermeerderen waardoor je bijvoorbeeld kalknagels, candida en zwemmersaczeem moeilijk weg krijgt.

maar af en toe eens lekker van een brietje genieten kan echt geen kwaad!
 
Of die van de aldi met gepasteuriseerde melk is weet ik niet, ik weet wel dat de plus zowel brie met rauwe melk als met gepasteuriseerde melk verkoopt. Zou het toch ff goed navragen dan.
 
Ik eet hem regelmatig!!! hij mag ik heb het voor de zekerheid nagevraagd bij mijn vk praktijk.
Rauwmelksekaas kopen in een supermarkt in NL is heel moeilijk.
eet ze :)
 
Terug
Bovenaan