Brief van het ziekenhuis

A

Anoniem

Guest
ik heb al een brief van het ziekenhuis...
Lekker snel...
30 januari kan ik al terecht

hoop dat de tijd snel gaat hihi

Fijne dagen...

liefs

Hai cloewja,

Dit wordt toch pas je eerste bezoek aan de gyn in het ziekenhuis? Ik wil niet negatief zijn maar ik vind dat helemaal niet zo snel maar goed.....er zit iig schot in de zaak en je hebt nu een datum waar je naar toe kunt leven....Dat is fijn voor je!! Hopelijk wordt er daarna het een en ander duidelijk!

Fijne kerstavond en fijne dagen meid!

Liefs Lynn.

@lynn voor dat ziekenhuis is het heel snel....hihi..
Moet voor de kno al 6 week van te voren afspraak maken, alsof je dan al weet dat je last van je oren krijgt haha...Maar goed, hoop at de tijd snel gaat en we snel beetje duidelijk hebben...

Fijne dagen liefs

Haha! Dat meen je niet?! Nou meid, even volhouden dan maar...... ik hoop ook dat het snel gaat want zo rond die tijd kunnen wij ook weer verder in de mm! Ik wacht dus met je mee...

Liefs Lynn.

haha ja ik meen het...streek ziekenhuis, mag al blij zijn dat ik er nog terecht kan, was sprake van dat de gyn niet meer in dit ziekenhuis zal zitten, maar 30 km verderop...
Maar goed we wachten geduldig af...
Zijn dan weer anderhalf ronde verder besef iik me net maar goed...
Jij ook succes met wachten..

liefs

Als de onderzoeken eenmaal gestart zijn, moet je nog veel vaker en langer wachten, hoor! Om de haverklap wordt je naar huis gestuurd van probeer het nog maar drie maanden... Zeker als ze niets bijzonders vinden is dit heel erg...

Succes meid!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan