@Brigitte en Daan

Hey Kim.

Wat lief dank je!
Ben heel benieuwd hoe "stoer" ons mannetje is;-)
Roan sliep er vaak de hele dag op.
Ben benieuwd of Finn dat ook doet, zou wel eens een keer fijn zijn ;-)

Ben aan de ene kant wel blij dat hij zijn prikjes krijgt.
Hier in de buurt heerst op veel plaatsen kinkhoest, vind het toch maar eng bij die kleintjes.

Ik laat wel weten hoe het ging.

Liefs Daan

Nou hoop voor jou dat Finn er ook lekker op slaapt. Hoe gaat het nu met hem? Slaan die andere medicijnen aan?

Het is ook fijn dat ze de prikjes krijgen. Doet even pijn maar het is voor een goed doel. Moet er inderdaad niet aan denken dat je kindje kinkhoest krijgt..
Toen ik hoorde dat het heerste was ik ook blij dat Lars zn prikjes al had gehad.

Liefs. Kim

Hey Kim,

Bedankt voor je lieve berichtje! We moeten er om 10.00 zijn...zie er wel tegenop...
En ik weet dat dit de minst lastigste prikken zijn...hoe ouder ze worden, hoe vervelender helaas...'
Maar juist omdat ze zo klein zijn en je ze nog niet kunt uitleggen waarom, of ze kunt belonen met een cadeautje...vind ik het wel erg sneu!
Maar inderdaad, het is hartstikke goed dat het er is voor ze!
Naomi sliep dan ook de hele dag als baby na de prikken en Quinten juist niet...die wilde alleen maar tegen mij aan...
Ben benieuwd met Bodhi...nog meer slapen kan al bijna niet :).
Wanneer krijgt Lars de tweede?

Liefs Brigitte

Hey Brigitte,

Als het goed is ben je nu geweest.. ben benieuwd hoe het gegaan is!

Lars krijgt 22 februari de 2e, heb het idee dat hij dan alles bij elkaar gaat krijsen. Hij begint echt een driftkikkertje te worden als hij zijn zin niet krijgt, nu al!
Dat wordt nog wat haha..

Liefs Kim

Terug
Bovenaan