britt77????

Ha die Cenn,

Wat leuk dat je vraagt hoe het met me gaat. Ben even minder actief geweest op dit forum. Erg druk geweest, meestal wel even op de site gekeken, maar probeerde ook iets rustiger aan te doen... haha...dat kan je wel willen, maar het zit/blijft toch in je hoofd... Heb de afgelopen 1,5 week 's morgens en 's avonds de ovulatietesten gedaan en er kwam na 2 verpakkingen helemaal geen positieve test (waar ken ik dat van....)dat ik er maar mee gestopt ben. Werdt er toch weer een beetje gefrustreerd van. Waarschijnlijk heb ik nu dus weer een lange cyclus. Zou eigenlijk volgende week zaterdag mijn NOD dag hebben, maar ga er maar vanuit dat dat langer gaat duren....
Jij had toch ook ovulatietesten gedaan? Van welk merk had jij ze?
Hoest met jou dan?
Wanner had jij je NOD dag? Bijna al, toch?
Shit.... ga ik terugkijken ik de berichten om te zoeken wanneer jij je NOD dag zou hebben.... ben je  al 2 dagen ongi lees ik...
Wat jammer!!!!  En dat is nog zacht uitgedrukt!! Ohhh, wat voel je je dan rot hé!! Ik zou je wel even een knuffel willen geven!
Waarom, waarom...

Wat zijn er de laatste tijd weinig positieve berichten op dit forum zeg!! Waar is dat virus? Als ik zo op straat enzo om me heen kijk, zie ik er genoeg met een dikke buik... Het lijkt wel steeds erger te worden, vind je ook niet? Ik vind het heerlijk dat het beter weer wordt, maar dat heeft wel tot gevolg dat je de dikke buiken nog beter ziet...

Ik heb vanavond maar eens gekeken op een site waar je op afstand een kindje kunt 'adopteren'. Net zoiets als Plan (vroeger Foster Parents Plan), ikheb zo de behoefte om voor iemand te zorgen die onze hulp kan gebruiken. En... ik had behoefte om een (goede) daad te doen vandaag... Soms heb je van die dagen...Maar eens over hebben met mijn mannetje, maar die vind dat vast ok.

Sterkte meid, dikke knuffel, en laat je weten hoe het met   je gaat nu?

Liefs, Britt

he hoi...

ja ik had al fftjes niks meer van je gehoord of gezien... dacht ff vragen!!!! hier gaat het wel... zit btje in een dipje,ma heb mn hele verhaal op zwanger worden forum staan...en ja ben dus inmiddels ongi... bleeeeee!!!! dus na ja..

ik heb 1 x clearbleu ovulatietesten gebruikt... 6 staafjes gebruikt,(zit 7 in) en het 6de staafje was duidelijke ovulatie.... die digitale had ik... misschien is je ovulatie tog niet wanneer je dacht.. zou kunnen!!! temp je wel dan? daar zou je het ook wel mee kunnen /moeten zien!!!

zelf ben ik nu wel elke dag aan het tempen.... moet ik 3 mnd lang doen van de gyn... dus wel ff wennen,ma ja je moet erwat voor over hebben he?

je moet mn verhaal ma es lezen aan de andere kant...

hoop dat alles btje met je oki is!!!

tot snel dikke knuffel van mij

Terug
Bovenaan