Broeds

Hoi moi en de rest,

Wat duurt wachten toch lang, als je wens zo groot is. Ik had vandaag nog een heerlijk ventje van 12 weken op de arm en ik ben weer ontzettend week van binnen. Verkocht aan zo'n heerlijk mollig babytje, heb zijn grote dikke smile in zijn bolle wangetjes gezien. De mooiste lach die ik in tijden niet heb gezien......hoelang duurt het nog voordat onze wens in vervulling gaat. Zit op dag 8 en ben het wachten zat. Ik wil aan het werk, maar er is nog geen werk aan de winkel. Nog ongeveer 6 dagen en dan hoop ik mijn ei te leggen..Zal het deze maand gaan lukken?? Ik wou dat ik even om het hoekje in de toekomst kon kijken, zodat ik kon zien of er ooit een klein lovertje of ikkje zal komen.. helaas zal ik toch moeten blijven afwachten. Ik kan gelukkig veel steun bij jullie vinden, het is fijn om te voelen dat je niet de enige bent met deze grote wens!! Dames succes met klussen..al is het hier nog even stil aan de overkant.

XX Bibi
 
Hallo Bibi,

Ik weet wat je bedoeld hoor. Ik heb vorige week mijn achterneefje in mijn armen gehad. Een babytje van 3 weken oud. En een heel lief koppie zat erop.
En het heeft de naam gekregen die ik zou geven aan mijn kindje als ik een zoontje zou krijgen. Een scheut van pijn gaat erdoor je heen. Maar goed, je moet maar zo denken dat het wachten het waard wordt.
Ik ben zelf de afgelopen maand pas gestopt met de pil, maar loop al ruim een jaar met een heftige kinderwens rond. Het ging helaas niet, omdat we er in onze woning geen ruimte voor hadden. Nu we een andere woning gekocht hebben zijn we meteen aan het klussen geslagen.
Heel veel succes, en onze tijd gaat zeker komen!!

Liefs Vanessa
 
Terug
Bovenaan