broek zit niet lekker meer

Hoi iedereen
ik heb hier een klein dilemmatje zal ik maar zeggen, mijn broeken pas ik nog wel maar de meesten zitten niet lekker in de buik, begint te knellen enzo
Voor echte zwangerschaps broeken lijkt het me nog wat vroeg,? of hebben sommige dames hier ze wel al aan? ben nu bijna 10 wkn bij mijn zoon moest ik met 13 weken pas aan de zwangerschapskleding

Hey meisjeb,

ik ben nu 11 weken en 1 dag en mijn broeken zitten al 1 a 2 weken niet lekker meer. Gister eentje aangedaan en dichtgedaan met een elastiekje: helpt wel! Is normaal volgens mij, helemaal omdat het jouw 2e kindje is!

Groetjes Jannie

ik lieg niet..en ik zou het moeten terug kunnen lezen op dit forum ergens..Maar volgens mij..had ik in week 7 al mijn zwangerschapsbroek aan.. Tis ook wel mijn derde..en ik kon ook niet meer poepen ( sorry ) en ik was al wat kilootjes aangekomen door de vakantie...Maar het was echt noodzakelijk..En wat geeft het???..hihi we zijn zwanger!!!!!

Ben nu 10 w 4 d .. joepieeeee

Hallooooo,

Ja ik weet hoe dat is. ik ben nu in verwachting van de tweede en ook ik krijg mijn broeken niet meer dicht. Ik wou nog niet echt aan de positiebroeken, maar ik heb er afgelopen weekend toch maar eentje gekocht. Dat zit een stuk beter moet ik zeggen, en het lijkt wel of je door die broeken nog meer zwanger lijkt.... Maar het maakt me niks uit, het voelt lekkerder en daar gaat het om toch??

Groetjes Natasja

met de eerste kon ik met 8 weken al niet meer in normale broek en nu was dat in de 5-6e week al zo.. gewoon lekker zo'n broek kopen al is het alleen maar voor thuis (prive e.d.)

Hey,

Hier hetzelfde nieuws. Ik ben bijna 8 weken en mijn broeken zitten lang niet allemaal lekker meer. Ik wilde vandaag een rokje aan: past dus niet meer. Dus positiespijkerrokje uit de kast getrokken (van de vorige x). En ja ook ik vind het best vroeg (wel 2e beeb, 3e zw.schap) en dan is het toch sneller zichtbaar. Bovendien zijn mijn darmen volgens mij behoorlijk verschoven.

Ik zou zeggen trek lekker je positiebroek aan!!!

Wij hebben vandaag de 1e positieve echo gehad: een mooi kloppend hartje. De wereld mag het WETEN!

Grtz Linda

Terug
Bovenaan