broek zit nu al strak...

Heb nu al last van dat mijn broek wat strak zit echt beetje storend zeg maar.
Met de vorige miskraam (rond 12 weken) had ik nergens last van alleen dat ik zere borsten had.
Kun je zien dat elke zwangerschap toch weer anders is.
We blijven lekker positief meer kunnen we niet doen en dan maar een trainingsbroekje aandoen haha.
Succes meiden.

Liefs yvet

dat is best vroeg dan als je broek nu al strak zit? Ik ben pas 10 kilo kwijt en draag nog steeds dezelfde broeken dusja die zijn al wat aan de ruime kant nu.. Misschien dat ik het daarom nog niet door heb. Maar een trainingsbroek kan ook he!

Groetjes

in de eerste paar weken vd zwangerschap zetten je darmen op... je baarmoeder komt nml nog niet boven je schaambeen.... ik had met 8 weken zwangerschap al een positiebroek aan omdat mn gewone broeken niet meer pastten.... Later deed ik er ook wel een elastiekje om het knoopje en dan een tuniek aan... en geloof mij er is echt niemand die het ziet alleen jezelf.... puur omdat jij van bovenaf kijkt.... Ik vond het vreselijk om te horen dat het niet mn "buikje" was wat aan het groeien was, maar toen ik later de baarmoederrand kon voelen wist ik dat men wel gelijk had.... Geniet lekker van jullie zwangerschappen ik hoop binnen een jaar weer een 2e kindje op de wereld te mogen gaan zetten, maar de tijd zal het leren of dat zo mag zijn.

X

Wat leuk! Lekker er van genieten!

Bij mijn tweede zwangerschap heb ik tot 20 weken mijn eigenn broeken aangehad. Daarna kreeg ik de knoop niet meer dicht.
Pas de laatste maand zat zwangerschapsbroek goed.

Morgen ga ik de zwangerschapstest doen, van de week was die niet positief. Dus ben benieuwd.

hoi mijn buik lijkt ook al opgezet.
en heb de ene dag last van buikpijntjes /ongi gevoel en de andere dag helemaal nergens last van ,zelfs niet van mijn borsten?????

xxx angela

Heb ik dit keer ook niet last van mijn borsten den die ongi kwaaltjes is alleen maar goed is een teken dat het gaat nestelen.
Voor de rest is het gewoon afwachten tot de 12 weken.
Veel succes.

xxx yvet

Terug
Bovenaan