Broeken die niet afzakken! Tips gezocht!

<p>Hallo dames,</p><p>Zoals de titel al aangeeft ben ik opzoek naar DE tip voor broeken!</p><p>Zoonlief is 3 jaar en heeft qua been lengte echt maat 98 nodig in zijn broeken. Nu is het zo dat de broek dan qua lengte wel past maar om zijn middel nergens af zakt. Ik pas het elastiek binnenin al aan zodat ie strakker zit, maar dit zit de broek weer nergens naar. Ziet gewoonweg niet uit! Hij heeft ook geen luier meer aan dus hij heeft gewoon 0,0 kont haha.. </p><p>hebben jullie tips welke broeken ik zou kunnen aanschaffen? Wat qua lengte en breedte mooi valt?!</p><p>Levi is echt zon smalle tak dus probleem probleem probleem! </p><p> </p><p>Hellup!</p><p> </p><p>liefs Irm</p>
 
De skinny spijkerbroekjes van de WE zitten heel mooi, zeker als ineens die pamper af is en er weinig kind over blijft, desnoods een maatje kleiner als die goed valt.
Groetjes Siska.
 
Thanx! 
Maat kleiner dan past het qua lengte vaak niet bij de meeste broeken. Zal eens kijken hoe deze vallen indd! 
Eerst maar passen in het vervolg ??
 
Tumble en dry heeft ook extra skinny spijkerbroeken en hebben een winkel in bataviastad met leuke aanbiedingen. 
 
Voor lang en smal vind ik de broeken van 'just small' heel goed. Die vallen qua lengte echt een maat te groot, maar qua breedte zijn ze juist mooi smal.
 
Tumble and dry hebben extra smalle broeken. Mijn zoontje is 4, past taille maat 98 nog, maar heeft voor de lengte echt maat 128 nodig. De broeken van Tumble zijn niet goedkoop, maar wel perfect. Schrijf je in voor de nieuwsbrief en je ontvangt heel vaak extra korting ;-)
Bataviastad begint nu ook met de sale. Maar hebben ze minder dan online.
Succes!
Liefs, Maaike
 
Terug
Bovenaan