Broeken die niet afzakken! Tips gezocht!

<p>Hallo dames,</p><p>Zoals de titel al aangeeft ben ik opzoek naar DE tip voor broeken!</p><p>Zoonlief is 3 jaar en heeft qua been lengte echt maat 98 nodig in zijn broeken. Nu is het zo dat de broek dan qua lengte wel past maar om zijn middel af zakt. Ik pas het elastiek binnenin al aan zodat ie strakker zit, maar dan zit de broek weer nergens naar. Ziet gewoonweg niet uit! Hij heeft ook geen luier meer aan dus hij heeft gewoon 0,0 kont haha.. </p><p>hebben jullie tips welke broeken ik zou kunnen aanschaffen? Wat qua lengte en breedte mooi valt?!</p><p>Levi is echt zon smalle tak dus probleem probleem probleem! </p><p> </p><p>Hellup!</p><p> </p><p>liefs Irm</p>

waarom laat je hem geen leggings dragen? die blijven altijd mooi zitten!
tegenwoordig is het toch ook 'in' dat jongens strakkere broekjes dragen. Die van mij draagt enkel tricot broeken :) 

De enige leggings die ik zie zijn de normale witte, zwarte en alle andere kleuren voor meisjes.
dan zouden we eens opzoek moeten naar jeans leggings voor jongens ofzo indd.
dat is misschien wel wat. Maar dan vraag ik me af of ze wel passen bij zn heupjes of dat ie niet weer te breed is, neem aan dat ik een legging niet kan aanpassen qua elastiek?! 
De skinny’s van de Hema zitten indd nog redelijk goed. 

Terug
Bovenaan