Broeken kapot door billenschuiver

Hallo mama's en papa's,

Mijn dochter van bijna 2 jaar kan nog niet lopen op staan,ze schuift op haar billen overal naartoe ook op de tegels in de tuin. Ik ga met haar naar de fysio en binnenkort naar het ziekenhuis. Nu met het lekkere weer wil ik toch in de tuin kunnen zitten maar hierdoor gaan alle broeken/rompers van mijn dochter kapot.. is er misschien iemand die een tip heeft om haar kleding te beschermen of een andere tip zodat haar broeken en rompers niet allemaal kapot gaan. Op een luier heb ik het al geprobeerd maar deze schuift ze ook kapot..

Alvast bedankt,
Kelly en Liv
 
Ik deed mijn dochter in de kruipfase altijd een pakje van IELM aan. Alleen zal dat nu wel te warm zijn. Zij kroop in het najaar/voorjaar en alle broeken bleven daardoor heel. Misschien zijn er ook kortere broekjes/pakjes van?
 
https://www.action.com/nl-nl/p/grastapijt/

Een aantal van deze neerleggen naast elkaar? Wij gebruiken ze voor onder het zwembadje. Je rolt ze ook zo weer op als het gaat regenen ofzo.
 
Nee daar is niet iets specifieks voor zover ik mij kan herinneren. Op den duur gaan ze ook op hun knieën spelen dus gaat het daar ook kapot.
Ik schrik al bijna 8 jaar dat broeken om de haverklap kapot zijn bij de knieën.
 
En anders kijken of je kleding idd kan laten verstevigen met iets van leer op de billen. Handig iemand met een maaimachine in je omgeving? 
 
Stuk kunstgras kopen en over de tegels leggen? Ze hebben vaak van die stukken over die je voor een paar tientjes als restpartijen kunt kopen. Wij hebben zo'n stukje gekocht voor onder de schommel..
 
Terug
Bovenaan