Broeken slijten door siergrindvloer...........

Hoi Hoi

heeft er iemand van jullie ook een siergrindvloer in huis??
Wj hebben deze na de verbouwing gekregen in november omdat daar vloerverwarming onder kon.
Echter alle broeken van Kas slijten zo snel en over schoenen nog maar niet te spreken. Het lijkt net of hij buiten op grindtegels kruipt.
Thuis dus geen schoenen aan en ook geen goede broeken maar een jogging broek.
Hij moet maar gauw gaan lopen.
Gelukkig ondervind hij bij het kruipen geen hinder van de vloer. Hij voelt als je er met je hand overheen gaat ook niet echt ruw aan.
Wie herkent dit probleem of heeft ook deze verschrikkelijke frutratie van alle kapotte broeken.
Achteraf zou ik nooit weer voor zo'n vloer kiezen maar ja nu zit ik er aan vast hahaha.

Groetjes Judith

hoi,
Mijn schoonmoeder heeft ook zo'n vloer. Fijn he?? Ik geef daarheen altijd een stugge (lelijke) goedkope spijkerbroek aan.
Toen mijn man klein was kreeg hij, op die zelfde vloer dus, een broek aan waar mijn schoonmoeder extra kniestukken in genaaid had!

groeten Elke

Hoi Judith en Elke,

Ik wilde even laten weten dat wij ook zo'n grindvloer hebben, maar wij hebben nergens last van. Zelfs niet wanneer Fleur op haar maillot de hele dag rondkruipt. Ze loopt nog niet en kruipt de hele dag, maar na een jaar 8 maanden kruipen heb ik nog geen versleten/kapotte kleren.

Zal het misschien aan de grote van de korrel liggen of aan de laklaag oid want mijn vriendin heeft 2 kindjes en al 5 jaar deze vloer en ook nergens last van (gehad)

Tip: Van die skate kniebeschermers omdoen, haha!!

Ben wel benieuwd waarom jullie er wel last van hebben en wij niet, succes in ieder geval.

ps. Ik vindt het trouwens een super vloer en ben er na 1.5 jr nog erg tevreden over

Hoi mama van niels.

dan denk ik dat het komt omdat wij er geen coating (lak) laag op hebben.
met zo'n laag is het natuurlijk veel gladder en minder "ruw".
Hadden we toch maar zo'n laag genomen hahahaha.
ja nu kan het niet meer.

Groetjes Judith

Terug
Bovenaan