broeken zitten nu al krap?

hoi meiden, dit is mijn derde zwangerschap en als het klopt ben ik nu 6,5 week. (zelf vermoed ik vier weken verder maar dat weten we bij de echo 20 april) en al mijn broeken zitten dus zo krap dat ik de knoop moet losdoen,terwijl ik juist minder eet door minder eetlust.en de broeken waar ik voorheen een riem op moest passen nu zonder.vind dit wel erg snel gaan.ben dus heel benieuwd of mijn vermoeden klopt en ik toch 4 weken verder ben.herkent iemand dit?
groetjes esther
 
Hoi Esther.

Ik ben nu 8 weken en 4 dagen zwanger van ons derde kindje. En ook mijn broeken beginnen wat straker te zitten. Vooral 's avonds na het eten of als ik een schone broek uit de kast haal.
Bij mijn vorige 2 zwangerschappen heeft het tot 27 weken geduurd voordat ik zwangerschapskleding aan kon. Ik had een zeer kleine buik en ook 2 zeer kleine kindjes. Ik ben nu zo blij met dat kleine buikje van mij. Iedereen zegt dat er nog niks te zien is, maar voor mijn eigen wel. En dat vind ik gewoon leuk. Ik hoop nu op een gewone zwangerschap met een hele dikke buik en een "grote"baby.
Maar het kan dus wel bij jouw. Of je bent inderdaad al verder. dan klopt het helemaal. Vooral bij een derde. Nog even de echo afwachten dan. Maar ik hoop dat je er toch van geniet.

Groetjes Mamawil
 
hoi mamawil,jawel ik geniet er wel van maar vind het erg vroeg.dus ben heel benieuwd naar de echo.mijn moeder grapte al,zo van misschien zijn het er twee.kon daar alleen niet echt om lachen aangezien ik er hier al drie heb rondrennen.hihi
we zullen zien.groetjes
 
Komt vast omdat het je vierde kindje is Esther... Ik ben zwanger van m'n tweede, 10.3 nu en mijn buik is ook al dikker. Nu heb ik al een buik van mezelf :-( maar dit is anders. Ook is ie gevoelig ( darmen?) en dan voelt een knellende broek niet lekker... Positiebroeken zitten ook nog niet fijn, die zakken weer af, dus hier maar regelmatig een rokje met een legging of panty ;-)
 
Terug
Bovenaan